Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
3D grafika
Modelování pánve v Rhinoceros - II. část
6. srpna 2002, 00.00 | V dnešním tutoriálu dokončíme model pánve v programu Rhinoceros. K dispozici je i videosekvence výsledného modelu.
POV-Ray- freewareový zázrak
31. července 2002, 00.00 | Program POV-Ray je jeden z nejznámějších free 3D programů s velmi realistickým raytracingem a neustále se rozrůstající uživatelskou základnou po celém světě. A protože se nedávno objevila nová verze s mnoha novými funkcemi, je na čase se s tímto skvělým programem seznámit i na stránkách Grafiky.
Modelování v 3DSMax - Kouzelná hůlka
30. července 2002, 00.00 | S využitím particle systému Spray a filtru
Lens Effects Highlight si ukážeme, jak vymodelovat
kouzelnou hůlku zanechávající za sebou třpytící
se hvězdičky.
Skript MakeHead pro Blender
24. července 2002, 00.00 | Další z celé řady skriptů, které rozšiřují možnosti Blenderu slouží ke generování lidské hlavy. Narozdíl od staršího HeadCreatoru má však daleko zajímavější filosofii a funkce umožňující změnu stáří, tvaru nosu, očí apod.
Výroba louče, aneb hrátky s emitorem částic
22. července 2002, 00.00 | Snadný příklad jak si vyrobit efektní louč, pomocí tzv. particle systému. Tedy systému emitace částic. Jde o zdroj, který vám dle nastavených parametrů vypustí jako částice objekt, pod touto funkcí vložený.
Generátor trávy a vlasů pro Blender
17. července 2002, 00.00 | Po nějaké době si představíme další z užitečných Python skriptů pro Blender. Pokud potřebujete zatravnit nějakou plochu ve své scéně, je tento skript určen právě pro vás.
Tipy pro modelování v Blenderu 3
10. července 2002, 00.00 | Do třetice hrstka tipů a triků při modelování v Blenderu vycházejících z dotazů čtenářů.
Tipy pro modelování v Blenderu 2
3. července 2002, 00.00 | Jak jsem minule slíbil, ukážeme si dnes další triky s Blenderem, které můžete využít při mnoha příležitostech a které vycházejí především z vašich dotazů.
finalRender a Global Illumination
2. července 2002, 00.00 | Tento tutorial je první v řadě o vynikajícím rendereru finalRender (fR) do 3DS MAX. Naučíte se, jak nastavit základní osvětlení scény.
Strana výpisu
1 ... 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 ... 123
-
23. dubna 2014
Konica Minolta přenesla výhody velkých zařízení do kompaktních modelů
-
11. května 2014
-
23. května 2014
Epson na konferenci Droidcon Berlin ukázal nové možnosti čekající na vývojáře OS Android
-
24. listopadu 2014
-
13. května 2014
Samsung NX3000: retro styl, špičkový výkon a snadná konektivita v jednom přístroji
-
30. listopadu 2014
Nový fotoaparát α7 II: první plnoformát s pětiosou optickou stabilizací obrazu na světě
-
15. prosince 2014
Konica Minolta pomůže živnostenským úřadům s digitalizací dokumentů
-
11. května 2014
-
26. listopadu 2014
Canon Junior Awards již posedmé ocení mladé fotografy v rámci Czech Press Photo
-
21. srpna 2014