3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Kniha 3d studio Max verze 3 efekty a design - John A. Bella

14. února 2003, 00.00 | V diskuzích tohoto serveru se poměrně často opakuje dotaz na vhodnou literaturu o 3D grafice. Tímto článkem chceme proto dát tip těm, kteří hledají dobrý zdroj informací do začátku. Publikace sice není nejnovější, ale zato přináší srozumitelně vše, co začátečník pro práci s Maxem potřebuje.

 

 

 

MakeHuman pro Blender a další zajímavosti

12. února 2003, 00.00 | Je tu další článek přinášející pár zajímavostí ze světa Blenderu. Pokud se vám myšlenka generování postav v Blenderu způsobem známým z Poseru a animace jejich chůze zdá zajímavá, nebo jste si zkusili Wings3D a hledáte konvertor z jeho formátu do Blenderu, je tento článek určen právě vám.

 

 

 

3ds max - modelování zubního kartáčku

11. února 2003, 00.00 | V dnešním tutorialu se pokusíme vymodelovat zubní kartáček. Použijeme v podstatě dvě
techniky: lofting a modelování pomocí primitiv.

 

 

 

Modelujeme v Rhino - nůž

7. února 2003, 00.00 | Tento tutoriál pro Rhino je určen začínajícím modelářům. Během následujících řádků
si v něm ukážeme, jak pomocí základních funkcí, které Rhino (použita verze 2) poskytuje,
snadno vymodelovat vrhací nůž (typ Blazing Arrow II).

 

 

 

Modelování v 3DS Max 3 - Kartáč

6. února 2003, 00.00 | Dalším zajímavým nástrojem, který nám 3D Studio Max nabízí, je funkce Spacing Tool.
S její pomocí máme možnost vytvářet kopie objektů podle libovolné křivky.
O použítí této funkce se více dočtete v dnešním článku.

 

 

 

FunBlender - uvolnění kódu Blenderu přináší své první plody

5. února 2003, 00.00 | Uvolněním zdrojových kódů Blenderu se otevřely takřka neomezené možnosti všem programátorům, kteří se kdy chtěli podílet na dalším vývoji tohoto unikátního 3D nástroje. Pokud vás zajímá, jak vypadá první verze Blenderu od nezávislé skupiny vývojářů, čtěte dál.

 

 

 

3D Studio MAX: Tvorba realistické planety

31. ledna 2003, 00.00 | Dnes se zaměříme na problém, jak vytvořit v 3D Studiu MAx realisticky vypadající planetu a to včetně atmosferických efektů, detaily povrchu a mraků.

 

 

 

První film vytvořený v Blenderu a další zajímavosti

29. ledna 2003, 00.00 | O tom, kde se na Internetu můžete podívat na film vytvořený celý v Blenderu, o nové verzi skriptu Fiber Generator na tvorbu trávy a vlasů i o novém texturovém pluginu na simulování slunce na obloze. Vše v jednom nachystané jen pro vás.

 

 

 

LightWave 3D 6.5.: vymodelování lidské ruky

28. ledna 2003, 00.00 | V dnešním tutoriálu si popíšeme tvorbu poměrně komplikovaného objektu v 3D modelovacím programu LightWave - lidské ruky.

 

 

 

3 DS Max: Statické kapky vody

24. ledna 2003, 00.00 | V tomto návodu si ukážeme krok za krokem, jak vytvořit v maxovi realistické kapky vody pomocí particles. Prozradím Vám také způsob, jak rozzářit vaše kapičky třpitivými caustics ve standardním Scanline rendereru maxe.

 

 

 

Strana výpisu

... 87 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: