Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
3D grafika
3DSMax: Padající mince
14. ledna 2002, 00.00 | Tutoriál se zabývá problematikou simulace dynamických jevů. Pro úvod do této oblasti jsem zvolil simulaci pádu a dopadu mince na pevnou plochu.
Modelování v 3DSMax - Fotbalový míč
11. ledna 2002, 00.00 | Žádnou kouli potaženou texturou, nýbrž pravý 3D model fotbalového míče si dnes předvedeme v prostředí 3DSMax.
Déšť v Blenderu
9. ledna 2002, 00.00 | Déšť je další z klasických případů, kdy ke slovu přichází částicový systém. V tomto tutoriálu si ukážeme, jak na déšť s particle systémem Blenderu, kde je třeba použít malé finty, aby déšť vypadal dobře.
Fontána v Blenderu2 - wave efekt
2. ledna 2002, 00.00 | Minule jsme pomocí částic vytvořili malou fontánu a dnes si ukážeme nastavení materiálu padajících kapek a hlavně vytvoříme animovanou hladinu bazénu pomocí efektu Wave.
The Best of 3D grafika 2001
28. prosince 2001, 00.00 | Další přehled nejúspěšnějších článků roku 2001 jsme věnovali další kreativní rubrice - 3D. V článku najdete odkazy na dvacet nejčtenějších článků věnovaných 3D grafice a publikovaných v roce 2001.
Fontána v Blenderu 1.část
20. prosince 2001, 00.00 | V dnešním tutoriálu si ukážeme, jak "spoutat" částice a přimět je k tomu, aby proudily dle našeho přání. Postupem, který si předvedeme, je v Blenderu možné dělat takové efekty jako jsou tornáda, atomové hřiby, různé časoprostorové anomálie a nebo právě obyčejnou malou fontánu v bazénku na zahradě.
Cinema4D - modelujeme lidskou ruku
18. prosince 2001, 00.00 | Jak snadno vytvořit model ruky, to je námětem dalšího podrobného tutoriálu na Cinemu4D. Opět budeme využívat pouze základních technik.
Oheň v Blenderu - dokončení
14. prosince 2001, 00.00 | Oheň je jeden z nejrozšířenějších efektů, ke kterému se používá částicový systém. Po poněkud suché teorii z minula si na praktickém příkladu ukážeme obecný postup vytváření plamenů a kouře.
Oheň v Blenderu - první část
11. prosince 2001, 00.00 | Oheň je jeden z nejrozšířenějších efektů, ke kterému se používá částicový systém. Po poněkud suché teorii z minula si na praktickém příkladu ukážeme obecný postup vytváření plamenů a kouře.
Úvod do částicového systému Blenderu
4. prosince 2001, 00.00 | Pro začátek seriálu o particles v Blenderu jsme připravili trochu té teorie o částicích. Začátek možná trochu nudný, zato nezbytný.
Strana výpisu
1 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 ... 123
-
23. dubna 2014
Konica Minolta přenesla výhody velkých zařízení do kompaktních modelů
-
11. května 2014
-
23. května 2014
Epson na konferenci Droidcon Berlin ukázal nové možnosti čekající na vývojáře OS Android
-
24. listopadu 2014
-
13. května 2014
Samsung NX3000: retro styl, špičkový výkon a snadná konektivita v jednom přístroji
-
30. listopadu 2014
Nový fotoaparát α7 II: první plnoformát s pětiosou optickou stabilizací obrazu na světě
-
15. prosince 2014
Konica Minolta pomůže živnostenským úřadům s digitalizací dokumentů
-
11. května 2014
-
26. listopadu 2014
Canon Junior Awards již posedmé ocení mladé fotografy v rámci Czech Press Photo
-
21. srpna 2014