Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
3D grafika
Cena Maya padá opravdu dramaticky
4. dubna 2002, 00.00 | Společnost Alias/Wavefront zlevnila Mayu, high-end balík 3D animačního software, a to skutečně VELMI výrazně. Co na to odpoví Lightwave nebo MAX?
3D Photo Builder 1.0 - snadné 3D modelování
3. dubna 2002, 00.00 | Chtěli byste mít například ve svém internetovém obchodu 3D modely nabízeného zboží, ale nevíte, s jakým programem je vyrobit? 3DPhotoBuilder je jedním z vhodných nástrojů, se kterým to jde skoro samo...
Tipy pro Blender - renderování
2. dubna 2002, 00.00 | Tentokrát se zaměříme na možnosti efektivního renderování v Blenderu a na cesty jak zefektivnit práci v tomto programu.
Pár tipů pro Blender
25. března 2002, 00.00 | Některé funkce Blenderu jsou méně známé a ve většině tutoriálů, ať již českých nebo zahraničních, je nenajdete. Rozhodně to však není tím, že by byly nezajímavé, právě naopak...
3D perlička z CeBITu: Egisys Internet 3D
18. března 2002, 00.00 | Egisys rozhodně nepatří mezi neznámé firmy. Jak byly prezentovány její produkty a vize trojrozměrného Internetu na CeBITu 2002?
Člun v Blenderu
13. března 2002, 00.00 | Je to již nějaký ten pátek, co jsme v Blenderu naposledy něco modelovali, a tak pro osvěžení základních modelovacích metod i pro ukázku některých obecných postupů usnadňujících život se dnes pustíme do tohoto jednoduchého modelu člunu, který je možné dokončit během 10 - 15 minut.
It´sMe 2.0
8. března 2002, 00.00 | Není mnoho programů, o kterých lze říci, že práce s nimi je zábava. O It´sMe určeném na výrobu animovaných postav to ale platí téměř doslova.
3DVista Studio Pro 1.9
7. března 2002, 00.00 | Nedávno byla uvolněna druhá betaverze profesionálního balíku na tvorbu několika druhů panoramat 3DVista Studio Pro velmi zajímavými exportními možnostmi. Co všechno program umí a v čem je tak zajímavý?
Importování knihoven do Blenderu
5. března 2002, 00.00 | Máte vytvořeny desítky scén plných těžce vydobytých objektů, materiálů a světelných schémat, která byste rádi použili v dalších projektech? Proč dělat něco dvakrát, když by bylo příjemnější naimportovat si to do nové scény z knihovny? V tomto tutoriále se dozvíte jak.
Mlha v Blenderu
28. února 2002, 00.00 | World buttons v Blenderu skrývají mnohá tajemství a mlha je jen jedním z nich. Pomocí tohoto efektu je možné vytvořit velmi hustou mlhu, stejně tak jako namodralý opar vzdušné perspektivy.
Strana výpisu
1 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 ... 123
-
23. dubna 2014
Konica Minolta přenesla výhody velkých zařízení do kompaktních modelů
-
11. května 2014
-
23. května 2014
Epson na konferenci Droidcon Berlin ukázal nové možnosti čekající na vývojáře OS Android
-
24. listopadu 2014
-
13. května 2014
Samsung NX3000: retro styl, špičkový výkon a snadná konektivita v jednom přístroji
-
30. listopadu 2014
Nový fotoaparát α7 II: první plnoformát s pětiosou optickou stabilizací obrazu na světě
-
15. prosince 2014
Konica Minolta pomůže živnostenským úřadům s digitalizací dokumentů
-
11. května 2014
-
26. listopadu 2014
Canon Junior Awards již posedmé ocení mladé fotografy v rámci Czech Press Photo
-
21. srpna 2014