Skriptování v Rhinu - 3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Skriptování v Rhinu

Obsah seriálu:

30.06.2003

Rhinoceros a skripty - třetí praktický příklad

Pokračujeme v našem modelování tetraedru. V minulém díle jsme jej modelovali v přesně daném místě. Teď si ukážeme, jak jej modelovat tam, kde bude uživatel chtít.

24.06.2003

Rhinoceros a skripty - druhý střední praktický příklad

Po dlouhé odmlce vám přinášíme další díl seriálu o skriptování v Rhinoceros. V minulém díle jsme trojúhelníkovou plochu vytvářeli tak, že jsme vytvořili dané 3 body v určených souřadních a na ně jsme aplikovali příkaz SrfPt. V dnešním díle si ukážeme, jak tohoto výsledku dosáhneme jinými způsoby.

01.11.2002

Rhinoceros a skripty III - první lehký praktický příklad

Nyní se dostáváme již k praktické ukázce VBScriptu v Rhinu. Tento příklad nebude vyžadovat jakýkoliv vstup uživatele, čili po spuštění skriptu se provedou sledy příkazů. Budeme modelovat plochu rovnostranného trojúhelníka v rovině TOP v předem daném místě.

18.10.2002

Rhinoceros a skripty II

V minulém díle jsme si probrali starou metodu skriptování, která též dobře poslouží, ale nemá takové možnosti jako jazyk VBScript. S tím se dnes seznámíme natolik, abychom s ním mohli začít pracovat.

03.10.2002

Rhinoceros a skripty - úvod

Vývoj software jde kupředu a pozadu nezůstává NURBS modelář Rhinoceros (dále Rhino) od Roberta McNeela. Tímto článkém začínáme seriál o používání skriptů při 3D modelování v tomto programu.

Tématické zařazení:

 » 3D grafika  

 

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: