Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
3D grafika
Modelovací nástroj SURFACE v 3DS Max
15. listopadu 2002, 00.00 | Tutoriál je určen hlavně začínajícím CG tvůrcům, které již nebaví renderovat chromované koule na šachovnici, ale na druhou stranu ještě nemají zkušenost s modelováním složitějších tvarů. Tito 3D grafici jej mohou vnímat jako první krok k sofistikovanějšímu, ale i složitějšímu NURBS modelování.
Modelování v 3DSMax 3 - Ocelové lano
13. listopadu 2002, 00.00 | Další ze série článků o 3D Studiu MAX 3 nám poví, jak snadno a rychle vytvořit pomocí funkcí ARRAY, TWIST
a EDITABLE MESH, model ocelového lana.
Světlo a stín v Blenderu III:Působení světla na scénu
11. listopadu 2002, 00.00 | Po pauze vynucené významnými událostmi ve světě Blenderu se dnes v našem seriálu vrátíme k započaté sérii o světlech v Blenderu a problematice s tím spojenou.
Cinema 4D r8 Oxygen, na prvý pohled
7. listopadu 2002, 00.00 | Již 23. červece 2002 byla na Siggraphu v San Antoniu představena nová verze populárního modelačního programu Cinema 4D, která se zpožděním dnes dorazila i k nám
Použití nástroje Scatter k tvorbě palmového háje
6. listopadu 2002, 00.00 | Nedávno jsem dělal v 3D Studiu scénu s ostrovem, který byl porostlý lesem. Několik známých se mě ptalo, jak jsem scénu vytvořil. Takový les běžným modelováním jednotlivých stromů by bylo časově velice náročné, proto existuje funkce Scatter, která vám při jejím správném použití takový les vytvoří.
Myšlenka a tvůrčí přístup při tvorbě 3D grafiky
5. listopadu 2002, 00.00 | Světy vytvořené 3D modelovacími programy jsou neskutečně pestré, rozmanité a nápadité. Jak se ale k takové kompozici dostat? Odkud začít? Jak ztvárnit například "Vzpomínku na budoucnost"?
Rhinoceros a skripty III - první lehký praktický příklad
1. listopadu 2002, 00.00 | Nyní se dostáváme již k praktické ukázce VBScriptu v Rhinu. Tento příklad nebude vyžadovat jakýkoliv vstup uživatele, čili po spuštění skriptu se provedou sledy příkazů. Budeme modelovat plochu rovnostranného trojúhelníka v rovině TOP v předem daném místě.
Blender 2.25 Publisher
30. října 2002, 00.00 | Minulý týden jste si na stránkách grafiky mohli přečíst o vývoji Blenderovské scény od krachu NaN až po uvedení Blenderu jako OpenSource. V souvislosti s tím je Blender 2.25, který byl nejprve prodáván a později zpřístupněn pouze přispěvatelům BlenderFoundation, nyní volně dostupný každému zadarmo.
Modelování v 3DSMax - Krabice s džusem
25. října 2002, 00.00 | Nedílnou součástí modelování je i bezesporu mapování textur.
Jak se však vypořádat s problémem, kdy potřebujeme aplikovat
na jeden objekt více textur? Řešení najdete v tomto článku.
Blender vstupuje do nové éry jako OpenSource
23. října 2002, 00.00 | Po více než půlroce nejistoty o budoucnosti tohoto skvělého programu jsme se konečně dočkali rozuzlení. Ton Roosendal jako obvykle splnil, co si předsevzal, a uvolnil zdrojové kódy svého výtvoru, aby se na jeho dalším vývoji mohli podílet samotní uživatelé.
Strana výpisu
1 ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 ... 123
-
23. dubna 2014
Konica Minolta přenesla výhody velkých zařízení do kompaktních modelů
-
11. května 2014
-
23. května 2014
Epson na konferenci Droidcon Berlin ukázal nové možnosti čekající na vývojáře OS Android
-
24. listopadu 2014
-
13. května 2014
Samsung NX3000: retro styl, špičkový výkon a snadná konektivita v jednom přístroji
-
30. listopadu 2014
Nový fotoaparát α7 II: první plnoformát s pětiosou optickou stabilizací obrazu na světě
-
15. prosince 2014
Konica Minolta pomůže živnostenským úřadům s digitalizací dokumentů
-
11. května 2014
-
26. listopadu 2014
Canon Junior Awards již posedmé ocení mladé fotografy v rámci Czech Press Photo
-
21. srpna 2014