Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
3D grafika
Rhinoceros a skripty II
18. října 2002, 00.00 | V minulém díle jsme si probrali starou metodu skriptování, která též dobře poslouží, ale nemá takové možnosti jako jazyk VBScript. S tím se dnes seznámíme natolik, abychom s ním mohli začít pracovat.
Poser 5 - 3D postavy pro každého
15. října 2002, 00.00 | Mnozí z vás jistě znají některou z předchozích verzí tohoto zajímavého produktu společnosti CuriousLabs, který s nejnovější 5. verzí konečně vyrostl ze svých dětských nemocí a stal se mocným nástrojem pro vytváření a animování realistických 3D postav.
Tutoriál k plug-inu Fiber Generator
9. října 2002, 00.00 | Minulý týden jste si mohli přečíst o novém fantastickém plug-in pro Blender. Pro ty, kteří v jeho ovládání tápou, je tu tento tutoriál v němž mimo jiné naleznete též postup při instalaci Pythonu do Windows 2000/XP pro potřeby Blender skriptů.
Simulování povrchů pomocí funkce FallOff v 3D studiu Max
8. října 2002, 00.00 | Mapa materiálu FallOff nabízí spoustu možností, jak vytvořit v 3D studiu Max nový "neotřelý"
materiál (iridescentní, rentgenové paprsky atd.), nebo jak vylepšit materiály, které běžně vytváříte (reflexní materiály jako sklo, chrom). Nebo můžete třeba jen simulovat vrstvu prachu.
Rhinoceros a skripty - úvod
3. října 2002, 00.00 | Vývoj software jde kupředu a pozadu nezůstává NURBS modelář Rhinoceros (dále Rhino) od Roberta McNeela. Tímto článkém začínáme seriál o používání skriptů při 3D modelování v tomto programu.
Generátor vlasů, chlupů, trávy a větru pro Blender
2. října 2002, 00.00 | Vzpomínáte ještě na Grass generator? Jeho autor rozhodně nezahálel a před několika dny zveřejnil jeho přímý pokračovatel Fiber generator, který lze jistě považovat za jeden z nejpropracovanějších skriptů pro Blender vůbec.
Světlo a stín v Blenderu II
26. září 2002, 00.00 | Minule jsme se bavili o základním světelném setupu, tzv. Tree point lighting. Dnes si povíme něco o SpotLight a o stínech v Blenderu.
Světlo a stín v Blenderu I
18. září 2002, 00.00 | Tímto článkem se otevírá krátký seriál o metodách osvětlování v Blenderu, ale nejen v něm.
Postupně si řekneme něco o základních světelných modelech, radiositě a "fake global illumination", ale hlavně se
budeme zabývat konkrétními "omezeními" Blenderu v této oblasti a jak je obcházet.
Modelování v 3DSMax - Hrnek s uchem
10. září 2002, 00.00 | Pomocí funkcí ShapeMerge a Connect si ukážeme, jak
lze vymodelovat místo, kde dochází ke spojení
hrnku s uchem včetně jejich zaoblení.
Strana výpisu
1 ... 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 ... 123
-
23. dubna 2014
Konica Minolta přenesla výhody velkých zařízení do kompaktních modelů
-
11. května 2014
-
23. května 2014
Epson na konferenci Droidcon Berlin ukázal nové možnosti čekající na vývojáře OS Android
-
24. listopadu 2014
-
13. května 2014
Samsung NX3000: retro styl, špičkový výkon a snadná konektivita v jednom přístroji
-
30. listopadu 2014
Nový fotoaparát α7 II: první plnoformát s pětiosou optickou stabilizací obrazu na světě
-
15. prosince 2014
Konica Minolta pomůže živnostenským úřadům s digitalizací dokumentů
-
11. května 2014
-
26. listopadu 2014
Canon Junior Awards již posedmé ocení mladé fotografy v rámci Czech Press Photo
-
21. srpna 2014