3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

3D Text v 3D Studio Max

24. března 2003, 00.00 | V tomto tutoriálu si ukážeme, jak se dá ve 3D studiu vymodelovat trojrozměrný text.
Klasický způsob je napsat si text a pomocí funkce Extrude ho převést do třetího
rozměru. V tutoriálu použijeme způsob, který je sice pracnější, ale výsledný efekt je
o mnoho lepší.

 

 

 

3ds max - Dýmka

19. března 2003, 00.00 | V dnešním tutoriálu si ukážeme, jak lze jednoduchým způsobem vymodelovat dýmku. Pracovat budeme s křivkami (splines) a booleovskými operacemi (operace se dvěma objekty - jejich spojení do jednoho, průnik, rozdíl...).

 

 

 

FinalRender a Subsurface Scattering

12. března 2003, 00.00 | Ve čtvrté části tutoriálu o rendereru finalRender pro 3DS MAX se
budeme zabývat tajemnou zkratkou 3S. Toto v angličtině znamená sub-surface
scattering.

 

 

 

PhotoVista + ZoomImage Server = univerzální řešení pro virtuální prezentace

11. března 2003, 00.00 | Rádi byste na internetu, intranetu či libovolném datovém médiu prezentovali své produkty formou panoramatických záběrů, 3D objektů nebo formou klasické virtuální prezentace? Balík PhotoVista nabízí ucelené řešení pro několik typů virtuálních prohlídek.

 

 

 

Cinema: Využití primitivního objektu jako polotovaru pro polygonové modelování

10. března 2003, 00.00 | Na následujícím jednoduchém příkladu si ukážeme, jak se využívá základní primitivní objekt, krychle, k tvorbě poměrně složitého modelu. Při modelování uplatníme znalost funkce HyperNURBS a vyzkoušíme si práci s některými funkcemi aplikovatelnými při editaci polygonů.

 

 

 

Modelování v 3DS Max 3 - Kaktus

5. března 2003, 00.00 | S využitím funkcí Edit Mesh, Scatter a Align Normal si ukážeme, jak vymodelovat kaktus včetně postupu vytvoření
bodlin a listů, které na jeho povrch umístíme.

 

 

 

Morphing v 3D Studiu MAX

24. února 2003, 00.00 | V tutoriálu se zaměříme na vysvětlení základních principů doprovázených praktickým příkladem morphingu v 3D Studiu MAX. Konkrétně se bude jednat o přeměnu sytě modré krychle do lesklé kovové koule, takže si vyzkoušíme jak morphing geometrie, tak materiálu.

 

 

 

Modelovací nástroj SURFACE v 3DS Max - 3. díl

21. února 2003, 00.00 | V dnešním díle tutoriálu nebudeme modelovat žádné geometrické tvary pomocí nástroje SURFACE ani
žádných dalších technik. Dnes si vysvětlíme základní fyzikální vlastnosti světelného záření.

 

 

 

Blender 2.26

19. února 2003, 00.00 | V lednu tohoto roku Ton Roosendaal, autor původního Blenderu, vypustil do světa žertem "fámu", že se chystá Blender 2.26, který je předběžně plánován na 3.února. Fáma se stala skutečností a i když se nová verze objevila trochu později, než bylo plánováno, faktem zůstává, že je zde.

 

 

 

Jak na inverzní kinematiku v Cinemě 4D, nejen ve verzi 8

18. února 2003, 00.00 | Na schematickém modelu si vyzkoušíme základní chování inverzní kinematiky a zjistíme, že je to technologie, která nám může zásadně ulehčit práci při tvorbě animací.

 

 

 

Strana výpisu

... 86 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: