Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
3D grafika
Blender: Fiber Generator 2.0
1. září 2003, 00.00 | Před nějakým časem jsme se na našich stránkách mohli seznámit s Python skriptem pro Blender Fiber Generator, který slouží ke generování vlasů, chlupů nebo trávy a jejich realistickou animaci působením větru. RipSting na něm tvrdě pracoval a 28.srpna uvedl novou verzi 2.0.
3ds max - Modelujeme s Editable Poly - Displacement
29. srpna 2003, 00.00 | V dnešním tutoriálu nebudeme potřebovat žádné bitmapy a dokonce nebudeme ani nic složitě modelovat. Celý popisovaný proces je založen na použití procedurálních map, které nám objekt vytvarují do požadované podoby, aniž bychom museli pohnout jediným polygonem.
Jak na realisticky vypadající kovový povrch jen za pomoci shaderů? Snadno!!
26. srpna 2003, 00.00 | CINEMA 4D je vybavená celou škálou velmi šikovných shaderů, od jednoduchých standardních shaderů základní výbavy, přes free shadery Simbionts až po fenomenální shadery SLA. A asi není nikdy od věci se na tyto shadery kouknout zblízka. Uděláme si tedy pomocí různých shaderů reálně vypadající, poměrně složitý a komplexní kovový povrch.
Blender: kompilace ze zdrojových kódů
21. srpna 2003, 00.00 | Možná jste zaznamenali, že Blender je šířen jako Open Source. Mimo jiné to
znamená, že je také dostupný v podobě zdrojových kódů. V dnešním článku si
ukážeme, jak jednoduché může být zkompilování Blenderu ze zdrojových souborů.
Pokud nic kompilovat nechcete, tak se můžete alespoň podívat pod pokličku jak
takový Blender "vzniká".
Modelování v 3ds max: židle s vypleteným sedátkem
19. srpna 2003, 00.00 | V dnešním tutoriálu si ukážeme, jak vymodelovat model židle včetně textury vypleteného sedátka.
BLENDER - Tvorba interaktivních 3D aplikací
13. srpna 2003, 00.00 | V českých článcích zabývajících se programem Blender nebývá často zmíněn jeho podstatný rys. A sice, že se v něm dají kompletně vytvářet zdarma 3D aplikace provozované v reálném čase.
3D soutěž o Šálek kávy - hlasování končí již v pátek
12. srpna 2003, 00.00 | Již jen do pátku 15.8. máte možnost ovlivnit hlasování o nejrealističtější render šálku kávy v soutěži, kterou pořádá server 3Dscena.
Blender: Sequencer I.
31. července 2003, 00.00 | Dnes si ukážeme jak provádět různé efekty a mixování vyrenderovaných scén v modulu sequencer. Teprve konečné úpravy v sequenceru dají vaší animaci ten správný punc profesionality.
Blender 2.28 - konečně oficiální release
28. července 2003, 00.00 | Dlouho a hlavně netrpělivě očekávaná nová verze Blenderu se 24.července objevila na stránkách Blender Foundation a přináší s sebou celou řadu změn, včetně kompletně přepsaného Pythnon Api nebo vylepšeného renderovacího algoritmu.
Redaktor 3Dsceny.cz vyhlášen jako Artist of the Month
25. července 2003, 00.00 | Renderosity.com je populární server věnovaný 3D grafice, na kterém působí relativně velká komunita grafiků
a animátorů. A každý měsíc vyhlašuje grafika měsíce čili Artist of the Month. V červnu se podařilo tento titul pro sebe získat Martinu "linkinpark" Kolátorovi, který přispívá také na náš server.
Strana výpisu
1 ... 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 ... 123
-
23. dubna 2014
Konica Minolta přenesla výhody velkých zařízení do kompaktních modelů
-
11. května 2014
-
23. května 2014
Epson na konferenci Droidcon Berlin ukázal nové možnosti čekající na vývojáře OS Android
-
24. listopadu 2014
-
13. května 2014
Samsung NX3000: retro styl, špičkový výkon a snadná konektivita v jednom přístroji
-
30. listopadu 2014
Nový fotoaparát α7 II: první plnoformát s pětiosou optickou stabilizací obrazu na světě
-
15. prosince 2014
Konica Minolta pomůže živnostenským úřadům s digitalizací dokumentů
-
11. května 2014
-
26. listopadu 2014
Canon Junior Awards již posedmé ocení mladé fotografy v rámci Czech Press Photo
-
21. srpna 2014