Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
3D grafika
Model stromu v 3DS MAX, část druhá (tvorba listí)
22. července 2003, 00.00 | V minulé části článku byla popsána tvorba stromu v 3D Studiu a skončili jsme s holým "zimním" modelem. V této druhé části tutoriál zakončíme popisem tvorby listí na větvích.
3D soutěž o Šálek kávy - soutěžní příspěvky zveřejněny
17. července 2003, 00.00 | Celkem 18 soutěžních příspěvků se sešlo v nejnovější soutěži našeho serveru. Dejte svůj hlas nejrealističnějšímu renderu.
Digital lighting & rendering: recense knihy
16. července 2003, 00.00 | Také jste někdy brouzdali po Amazonu s nabídkou spousty krásných knih o 3D grafice a zajímalo vás, zda ten který titul skutečně obsahuje to, co hledáte a stojí tedy za vaše těžce vydělané peníze? Tato kniha mezi zmiňované tituly jistě patří a pokud uvažujete o její koupi, možná vás bude zajímat tento článek.
We are the Simbionts, mohly by si zpívat skvělé shadery na Cinemu, Maxe, Ligtwave..
15. července 2003, 00.00 | Aneb i to co je zadarmo, může být vážně dobré. Procedurální shadery Simbiont by toho mohly být jasným důkazem.
Tutoriál simulace látky v Maya
11. července 2003, 00.00 | Jedním z úskalí práce v programu Maya je simulace látky. Nasimulovat např. ubrus, který je položen na stole a pohoupává se není až tak velký problém, ale nasimulovat látku, která se zvedá a nebo se prolíná skrz nějaké objekty, to už potřebuje nějaké to úsilí a zkoušení.
3D soutěž o nejlepší šálek kávy - nominace pomalu končí
9. července 2003, 00.00 | Již v úterý 15.7. končí možnost nominace vašich prací do soutěže o nejlepší 3D render s motivem šálku kávy. Kromě prestiže se soutěží také o software Corel Painter 8.
Další krátké filmy v Blenderu ke stažení
8. července 2003, 00.00 | Před časem jste se mohli seznámit s japonským filmem Horus, který byl celý dělán v Blenderu. Od té doby vznikla celá řada velmi kvalitních krátkých animací (tzv. shorts) a některé z nich by žádnému z příznivců Blenderu opravdu neměly uniknout. Dnes si řekneme o dvou z nich.
Modelujeme v Rhino - Pistole
7. července 2003, 00.00 | V dnešním tutoriálu si ukážeme některé funkce Rhina na jednoduchém a přesto docela pěkném modelu futuristické zbraně. Při její tvorbě použijeme například Surface From Curve Network nebo Surface Change Degree.
Rychlovarná konvice v rhinoceros 2 (krok za krokem)
3. července 2003, 00.00 | Tutoriál doporučujeme hlavně začátečníkům, protože
pracuje se základními funkcemi programu a obsahuje dostatek obrázků pro pochopení.
Rhinoceros a skripty - třetí praktický příklad
30. června 2003, 00.00 | Pokračujeme v našem modelování tetraedru. V minulém díle jsme jej modelovali v přesně daném místě. Teď si ukážeme, jak jej modelovat tam, kde bude uživatel chtít.
Strana výpisu
1 ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 ... 123
-
23. dubna 2014
Konica Minolta přenesla výhody velkých zařízení do kompaktních modelů
-
11. května 2014
-
23. května 2014
Epson na konferenci Droidcon Berlin ukázal nové možnosti čekající na vývojáře OS Android
-
24. listopadu 2014
-
13. května 2014
Samsung NX3000: retro styl, špičkový výkon a snadná konektivita v jednom přístroji
-
30. listopadu 2014
Nový fotoaparát α7 II: první plnoformát s pětiosou optickou stabilizací obrazu na světě
-
15. prosince 2014
Konica Minolta pomůže živnostenským úřadům s digitalizací dokumentů
-
11. května 2014
-
26. listopadu 2014
Canon Junior Awards již posedmé ocení mladé fotografy v rámci Czech Press Photo
-
21. srpna 2014