3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Tvorba semaforu ve 3D Studiu Max v.5

17. prosince 2003, 00.00 | V dnešním tutoriálu si ukážeme povedený efekt svítícího semaforu, který není nároční na Render a přitom vypadá velice dobře.

 

 

 

CINEMA 4D (R7 a vyšší) - tvorba reálně vypadajícího dřevěného povrchu

16. prosince 2003, 00.00 | Již několikrát jsme se na tomto serveru věnovali shaderům SLA, programu CINEMA 4D (R7 a vyšší) a myslím, že jsme si dokázali, že vskutku stojí za to. A tak si dnes předložíme další z příkladů jejich využití. Reálně vypadající dřevěný povrch.

 

 

 

CINEMA 4D R 8.5, víc než obyčejná subverze

15. prosince 2003, 00.00 | Mohlo by se na první pohled zdát, že nová subverze programu CINEMA 4D slouží v prvé řadě ke sladění programu s novým modulem Sketch and Toon. Avšak jak známo, první pohled může klamat a tak je v programu novinek tolik, že by se z nich takřka dala vyrobit verze zcela nová.

 

 

 

Modelujeme v Rhino - Řemdih

10. prosince 2003, 00.00 | V dnešním díle seriálu o modelování v Rhinu se navrátíme do středověku. Řemdih je svou konstrukcí poměrně jednoduchý, a proto by nikomu jeho modelování nemělo činit potíže. Ukážeme si na jeho tvorbě některé užitečné funkce Rhina, jako je například Array Along Surface, nebo Distance. Tutoriál je vytvořen pro Rhino verze 2.

 

 

 

Blender konference 2003

9. prosince 2003, 00.00 | Od 30. října do 2. listopadu se v Amsterdamu konala konference o 3d modelovacím a animačním programu Blender. Jelikož jsem měl to štěstí se této konference účastnit, tak vám z ní mohu podat krátké resumé.

 

 

 

Blender Journal 4/2003

5. prosince 2003, 00.00 | Předposlední Blender Journal tohoto roku je tu a s ním i další obrázky, animace a zajímavosti ze světa Blenderu. Na své si tentokrát přijdou zejména fandové Star Wars a Star Gate, mírně pokročilí uživatelé zde najdou odkazy na dva zajímavé tutoriály a zejména začátečníkům je určen malý dárek od člena blenderovské komunity na konci..

 

 

 

Terragen a surface editor

4. prosince 2003, 00.00 | Nejen začátečníci, ale i někteří pokročilí uživatele Terragenu mají problém při práci v Surface editoru, který slouží k definování vzhledu krajiny.
Přestože je filozofie tohoto nástroje velice jednoduchá, trvá nějakou dobu, než uživatel naplno pochopí všechny jeho funkce.

 

 

 

Soutěž o nejrealističtější render podzimní krajiny - konec nominací se blíží

1. prosince 2003, 00.00 | S ohledem na období chřipek, které zasáhlo i naši redakci, jsme výjimečně posunuli o týden termín pro odevzdání grafických prací do soutěže o nejrealističtější render podzimní krajiny. Nezapomeňte, že se soutěží nejen o prestiž, ale také fototiskárnu Canon! Práce je možné zasílat již jen do 10.12.2003.

 

 

 

Maxon ohlašuje Cinemu 4D Release 8.5 a nový modul Sketch and Toon

28. listopadu 2003, 00.00 | Firma Maxon ohlásila uvedení verze 8.5 svého 3D modelovacího a animačního programu Cinema 4D. CINEMA 4D R8.5 přináší řadu nových funkcí pro základní jádro programu a modul Advanced Render.

 

 

 

Terragen 0.9.19 volně ke stažení

27. listopadu 2003, 00.00 | Dne 24.11.2003 Planetside Software uvolnila ke stažení Terragen ve verzi 0.9.19. V našem článku se podíváme, co nového nám tato nová verze přináší.

 

 

 

Strana výpisu

... 78 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: