Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
3D grafika
Materiál keramiky v Cinemě 4D
13. února 2004, 00.00 | Společnou tvorbu různých materiálů si dnes rozšíříme o další povrch. Měli jsme tu již povrchy kovové, dřevěné a dnes si uděláme keramiku. A jako obvykle můžeme zapomenout na existenci textur, vždyť nám Cinema nabízí široké spektrum shaderů a tak použijeme právě je.
Blender raytracing tutorial I - Světla
9. února 2004, 00.00 | S verzí Blenderu 2.32 se objevila řada novinek a jednou z nich je i raytracing. Toto je první z několika tutoriálů, postupně se zabývajících různými oblastmi využití raytracingu tak, jak je implementován v Blenderu.
Radiosita v programu Cinema 4D R7 až 8.5
6. února 2004, 00.00 | Již několikráte jsme se věnovali různým aspektům vzhledu scény a jejímu nastavení. Počínaje materiály, světly, různými aspekty kompozice a nastavením renderingu. Nikdy jsme ale nezabrousili do vod nastavení globální iluminace. Nyní to napravíme.
Blender 2.32- další zlom v historii programu
5. února 2004, 00.00 | Přímá podpora externího rendereru Yafray, vlastní raytracing, nový typ světla, displacement mapping, beveling a další funkce nenechávají na pochybách, že s Blenderem 2.32 se posouvá kvalitativní úroveň Blenderu i uživatelský luxus zase o notný kus dál.
Terragen a světlo
4. února 2004, 00.00 | V dnešním tutoriálu si ukážeme, jakým způsobem se v Terragenu vytváří slunce a jakými parametry můžeme vzhled slunečního kotouče modifikovat.
Materiálové kompozice v 3ds max
30. ledna 2004, 00.00 | Materiálový editor poskytuje široké možnosti pro tvorbu materiálů a to zejména díky své stromové struktuře. Složky mají svůj konkrétní účel a vytvořené mapy je možné dále dělit a rozvětvovat. V tutoriálu se podrobně zaměříme na filozofii práce s materiály tak, abychom byli schopni vytvářet vzhledově dokonalý materiál i bez nutnosti širší znalosti práce s 2D grafickými editory.
PORENUT head creator, nástroj pro interaktivní tvorbu hlav zdarma
29. ledna 2004, 00.00 | Nemám příliš rád interaktivní nástroje, snažící se nahradit modelační schopnosti jednotlivých autorů. Přesto se i v tomto poli čas od času objeví zajímavý produkt. Takovým může být i diplomová práce pánů Kurta Bieriho a Petera Freche, kteří spolu s Djordje Mitrovice a Jonasem Lottnerem připravili aplikaci Porenut head creator v 1.0.
Terragen a Cinema 4D R8.x
27. ledna 2004, 00.00 | Že je Terragen výborný nástroj pro tvobu krajin je bez diskuze. Ale jak jeho krajiny včlenit do Cinemy 4D? Pomocí pluginu Terra4D to jde.
Blender Journal 2/2004
23. ledna 2004, 00.00 | Poslední dva týdny ve světě Blendru byly nabity událostmi a tak si v tomto Blender Journalu můžete přečíst jak to vypadá s vydáním nového oficiálního manuálu, kde si můžete stáhnout vývojářskou verzi Blenderu se spoustou nových funkcí a kde najdete nově otevřenou galerii s těmi nejlepšími blenderovskými pracemi.
Volumetrický kouř v 3ds max
20. ledna 2004, 00.00 | AfterBurn je mocný nástroj na tvorbu volumetrických efektů. V následujícím tutorialu uvidíte, jak s jeho pomocí vytvořit kouř.
Strana výpisu
1 ... 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 ... 123
-
23. dubna 2014
Konica Minolta přenesla výhody velkých zařízení do kompaktních modelů
-
11. května 2014
-
23. května 2014
Epson na konferenci Droidcon Berlin ukázal nové možnosti čekající na vývojáře OS Android
-
24. listopadu 2014
-
13. května 2014
Samsung NX3000: retro styl, špičkový výkon a snadná konektivita v jednom přístroji
-
30. listopadu 2014
Nový fotoaparát α7 II: první plnoformát s pětiosou optickou stabilizací obrazu na světě
-
15. prosince 2014
Konica Minolta pomůže živnostenským úřadům s digitalizací dokumentů
-
11. května 2014
-
26. listopadu 2014
Canon Junior Awards již posedmé ocení mladé fotografy v rámci Czech Press Photo
-
21. srpna 2014