Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
3D grafika
3ds max - Modelování vany (část první)
9. listopadu 2004, 00.00 | V tomto návodu si ukážeme, jak lze pomocí několika jednoduchých technik vymodelovat elegantní stylovou vanu.
QuadriSpace Document3D, DTP pro 3D modely
3. listopadu 2004, 00.00 | Zpracování a publikování dokumentů je věc natolik rozsáhlá, že se této oblasti věnujeme na našem serveru prakticky každý den. Zatímco u klasických DTP materiálů je většinou primárním výstupem tištěná publikace, 2D a 3D grafické soubory je obvykle nutné publikovat některým z "elektronických" způsobů.
3ds max: Skalnatý přírodní povrch - materiály, 2.díl
29. října 2004, 00.00 | 2.díl návodu, v němž se dočtete o aplikování materiálů na model hor, který jsme již popsali v prvním díle o modelování. Použijeme zde renderovací režim scanline společně s materiálem SimbiontMAX.
Maya: Kompenzace chyb a vyladění FG
22. října 2004, 00.00 | Kompenzace chyb, které mohou vzniknout při osvětlení pomocí Final Gatheringu, optimalizace nastavení FG a rozsvícení objektů ve scéně.
3ds max: Modelování pomocí Editable Poly, 2. díl
21. října 2004, 00.00 | V druhém díle seriálu si vyzkoušíme modelování jednoduchého objektu, vytvoříme materiál
a přidáme osvětlení. Návod je určen modelářům-začátečníkům, ale samozřejmě vyžaduje
základní znalosti práce v 3ds max.
3ds max: Modelování pomocí Editable Poly, 1. díl
20. října 2004, 00.00 | V tomto návodu se naučíme základy modelování pomocí Editable
Poly. Dnes si osvojíme základy práce s podobjekty a seznámíme se s nástroji
Editable Poly. V příštím díle si je pak vyzkoušíme na konkrétním příkladu,
vytvoříme materiál a přidáme osvětlení. Návod je určen modelářům-začátečníkům, ale samozřejmě vyžaduje
základní znalosti práce v 3ds max.
Klotildina tajemství, díl druhý
14. října 2004, 00.00 | V tomto posledním článku, věnujícímu se nástroji pro tvorbu a simulaci látek v Klotildě, se zaměříme na třetí zásadní záložku vlastnosti Oděv, objekt O-Nurbs a řekneme si také něco o použití a praxi.
Klotildina tajemství, díl první
12. října 2004, 00.00 | Druhý článek o výtečné Klotildě se podrobně věnuje dvěma základním vlastnostem tohoto nástroje. Koliznímu objektu a Oděvu. Z vlastnosti Oděv jsou v tomto díle popsány hlavní parametry prvních dvou podstatných záložek.
Klotilda, nahlédnutí pod pokličku
7. října 2004, 00.00 | Součástí nového modulu MOCCA pro CINEMU 4D R9 je také jakýsi sub-modul Clothilde, Klotilda, nástroj, který je vskutku neocenitelnou šičkou, která jediné co neumí je zpívat....
Strana výpisu
1 ... 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... 123
-
23. dubna 2014
Konica Minolta přenesla výhody velkých zařízení do kompaktních modelů
-
11. května 2014
-
23. května 2014
Epson na konferenci Droidcon Berlin ukázal nové možnosti čekající na vývojáře OS Android
-
24. listopadu 2014
-
13. května 2014
Samsung NX3000: retro styl, špičkový výkon a snadná konektivita v jednom přístroji
-
30. listopadu 2014
Nový fotoaparát α7 II: první plnoformát s pětiosou optickou stabilizací obrazu na světě
-
15. prosince 2014
Konica Minolta pomůže živnostenským úřadům s digitalizací dokumentů
-
11. května 2014
-
26. listopadu 2014
Canon Junior Awards již posedmé ocení mladé fotografy v rámci Czech Press Photo
-
21. srpna 2014