3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

3ds max pro začátečníky: tvorba jednoduchého robota, díl první

13. dubna 2005, 00.00 | V tomto návodu si ukážeme tvorbu roztomilého robota pomocí jednoduchých objektů a křivek. Článek je koncipován jako tutoriál pro začínající uživatele 3ds max.

 

 

 

Materiály a scéna iónského sloupu

24. března 2005, 00.00 | Poslední článek, věnovaný tvorbě iónského sloupu vytvořeného v CINEMĚ 4D, je věnovaný vytvoření materiálu sloupu, využití efektu Zašpinění, nanášení povrchu pomocí BodyPaintu a také nasvícení celé scény.

 

 

 

UV mapa dříku a hlavice iónského sloupu

17. března 2005, 00.00 | V minulých článcích jsme si vytvořili detailní model hlavice a dříku iónského sloupu. Dnešní článek věnujeme tvorbě UV mapy těchto objektů pomocí BodyPaintu a to přesto, že větší část materiálů těchto objektů vytvoříme pomocí shaderů. UV mapa se nehodí jen pro přímé texturování...

 

 

 

Začínáme s 3ds max

15. března 2005, 00.00 | Tento návod je určen úplným začátečníkům, kteří
si chtějí zkusit práci v 3ds max. Dozvíte se něco k teorii a vytvoříte svou první
jednoduchou scénu.

 

 

 

Tvorba iónského sloupu, dřík

10. března 2005, 00.00 | V minulých dvou dílech našeho seriálu o vytvoření iónského sloupu jsme se postupně prodrali úskalími tvorby hlavice s její spirálovitou volutou a dnes si model dokončíme tvorbou dříku. Pro tvorbu hlavice jsme využili práci s funkcí HyperNURBS, což ale dnes již nenapodobíme.

 

 

 

Tvorba iónského sloupu, voluta hlavice, část druhá

8. března 2005, 00.00 | Minule jsme se rozloučili v okamžiku, kdy jsme si vytvořili základní tvar hlavice, zatím jen plochý. Dnes tedy volutu hlavice dokončíme, doladíme tvar a vrhneme se na další činnost.

 

 

 

Tvorba iónského sloupu, voluta hlavice, část první

3. března 2005, 00.00 | Jsou věci, které jsou vizuálně poměrně jednoduché, ale které se vytvářejí poměrně složitě, někdy až nečekaně. Jedním z příkladů by mohla být spirálovitá hlavice iónského sloupu, jejíž podstatnou část si dnes vytvoříme.

 

 

 

Vytvoření materiálu a scény bronzové sekery od A do Z

22. února 2005, 00.00 | Naše bronzová sekera je fakticky hotová, jen nemáme dokončený materiál a scénu. To je tedy tématem dnešního, posledního, dílu tohoto malého "bronzového" seriálu.

 

 

 

Texturování bronzové sekery pomocí BodyPaintu 3D od A do Z

18. února 2005, 00.00 | V předchozích dvou článcích jsme se věnovali tomu, jak si vymodelovat reálný objekt v CINEMĚ 4D, jak si pro takový objekt v modulu BodyPaint 3D připravit UV mapu a dnes se podíváme na to, jak se BodyPaint 3D využivá pro přímé nanášení jednoduchého povrchu.

 

 

 

UV mapa bronzové sekery od A do Z

15. února 2005, 00.00 | Mimo vlajkové lodi Maxonu, CINEMY 4D, nám tato společnost také nabízí sofistikovaný nástroj pro tvorbu povrchů a sofistikované UV mapy, BodyPaint 3D (ve verzi R2). Tento modul tedy použijeme pro vytvoření UV mapy v minulém článku vytvořené sekery.

 

 

 

Strana výpisu

... 68 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: