3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Autobusová zastávka v Cinemě 4D

26. září 2005, 00.00 | V dnešním tutoriálu si ukážeme, jak efektivně vymodelovat starou autobusovou zastávku, pomocí programu Cinema 4D. Na tomto příkladě si zároveň dobře procvičíme a nastíníme, jak věrohodně vytvořit větší jednolitou plochu – v tomto případě trávník.

 

 

 

Rhodos, Dělová brána u paláce Velmistrů, díl 1

22. září 2005, 00.00 | Rhodos je ostrovem mnoha historických památek, mezi kterými nejvíce vyniká městské opevnění samotného města. To je vskutku mohutné a impozantní a jeden drobný článek, asi jeden z nejmenších, si vymodelujeme, otexturujeme a také nasvítíme v několika návodech, určených CINEMĚ 4D. Toto je první díl, který je základem všeho.

 

 

 

Zásuvný modul BAMBOO pro programování NC drátořezů

20. září 2005, 00.00 | Bamboo je zásuvný modul Rhinoceros
pro generování NC-programů pro všechny typy drátořezných strojů včetně
AGIE a Charmilles a jejich technologických programů.Umožňuje generování programů pro všechny druhy obrábění a pracuje se všemi Rhino modely 2D, 3D.

 

 

 

Normálové mapy a "pečení" textur v CINEMĚ 4D R 9.5

15. září 2005, 00.00 | Jsou dvě oblasti, které se jsme jako nové již zmínili několikráte, ale zatím jsme se o nich nějak zvlášť nerozepisovali, což napravíme právě nyní. Jedná se o změněné možnosti pečení textur a také nový kanál materiálu, Normálové mapy.

 

 

 

Relaxace po práci v Cinemě 4D

13. září 2005, 00.00 | V dnešním tutoriálu se zaměříme na téma volného času a s tím spojeným tolik potřebným odpočinkem. Takové téma jsme zvolili nikoli náhodou, ale abychom si na něm vyzkoušeli několik metod modelování, které se rozhodně vyplatí znát při další práci s programem Cinema 4D.

 

 

 

Ambient Occlusion

8. září 2005, 00.00 | Jednou z hlavních novinek modulu Advanced Render 2.5 a celé CINEMY 4D R9.5 je podpora technologie Ambient Occlusion, která je sto v mnoha ohledech a případech nahradit technologii globální iluminace a to v řádově kratších časech.

 

 

 

Corel pořádá bezplatný workshop pro Painter IX v ČR

6. září 2005, 00.00 | Pod vedením zkušeného grafika Martina Zhoufa proběhne 16.9.2005 v Praze workshop s názvem Od myšlenky až po obraz. Kromě práce v Paintru IX se můžete těšit na tablety Wacom a tisková LFP řešení HP.

 

 

 

3D Modelování: Glóbus na stolku

6. září 2005, 00.00 | Potřebujete se naučit ovládat funkce, jakými jsou vytažení, rotace z křivky, zaoblení hran a jiné základní součásti 3D modelování? V tomto tutoriálu si vysvětlíme jednoduchou tvorbu malého proskleného stolku, na kterém bude stát svíticí glóbus.

 

 

 

Světla, co nám rozsvítí

1. září 2005, 00.00 | Mezi oblasti, které se zásadně v nové CINEMĚ 4D změnily, jsou také světla. Již jsme tuto skutečnost několikráte zmínili, ale pravdou je, že podrobný popis novinek tu zatím nebyl. Dnes si podrobně posvítíme právě na světla a probereme vše podstatné, na co bychom při prvním kontaktu s C4D R 9.5 neměli zapomenout.

 

 

 

3ds max - Mořské pobřeží

25. srpna 2005, 00.00 | Tento jednoduchý tutoriál pro pozvolna se orientující uživatele 3ds max popisuje, jak vytvořit mořské nebo jakékoli jiné pobřeží včetně „obstojně“ vyhlížející vody za použití „doplňku“ 3ds max (od verze 6) - rendereru mental-ray a shaderů od Lume Tools.

 

 

 

Strana výpisu

... 65 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: