Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
3D grafika
HAIR modul pro Cinemu 4D R9.5, aneb malujeme válečkem
16. března 2006, 00.00 | Začátkem letošního roku se na trhu objevil nový modul pro Cinemu 4D R9.5, který nese označení HAIR. Jak samotný název napovídá, jedná se především o modul k tvorbě vlasů. Možnosti využití však mohou být mnohem širší.
Tvorba scény TEMNÉ ZÁKOUTÍ v 3ds max - část třetí (závěrečná)
9. března 2006, 00.00 | V dnešním závěrečném dílu přidáme do scény několik detailů, podíváme se na ty zajímavější materiály a dokončíme scénu nasvícením a přidáním efektů.
Tvorba scény TEMNÉ ZÁKOUTÍ v 3ds max - část druhá
2. března 2006, 00.00 | V dnešním (druhém/předposledním) dílu seriálu popisujícího tvorbu scény "Temné zákoutí" se budeme věnovat tvorbě (modelování) několika objektů: nástěnné pouliční lampy, krabic a jednoduchého bicyklu.
Tvorba scény TEMNÉ ZÁKOUTÍ v 3ds max - část první
23. února 2006, 00.00 | Na následujících řádcích se seznámíme s postupem, kterým byla vytvořena scéna “Temné zákoutí”. Pro tvorbu této scény byl použit jediný software – Autodesk 3ds max ve verzi 7 a nebylo použito žádných produktů (pluginů) dodaných třetími stranami.
CINEMA 4D R 9.5, nebojme se multi-passu, nekouše
16. února 2006, 00.00 | Už je to tak. Takové práce, takového ladění, ale tomu
výsledku něco chybí, když ona ta radiozita tak trvá. Co s tím? No možná,
možná bychom mohli ten výsledek trochu odladit ve PhotoShopu. A když už se rozhodneme,
tak není nic lepšího, než rendering do vrstev, tedy hezky česky řečeno,
"multipás".
Klotilda, hospodyně správného architekta
14. února 2006, 00.00 | No trochu podivný název, ale faktem je, že v architektonických scénách tu a tam chybí přesvědčivě podané látky, závěsy, polštáře a podobně. Podívám se tedy, jak si pomocí Klotildy, součástí modulu MOCCA, připravit právě takovéhle drobné, ale dozajista důležité prvky.
Triky, co v BodyPaintu 3D přijdou vhod
9. února 2006, 00.00 | BodyPaint 3D je modul, který mám opravdu rád. Pravdou ale je, že některé věci nejsou zcela zřejmé na první pohled a tak se možná hodí několik rad, které by i Vám mohly při práci s texturami pomoci. Lze říci, že všechny popsané praktiky se hodí v případě, že chceme připravit komplexní materiál na architektonické scénu a chceme, aby jednotlivé prvky vypadaly přirozeně a unikátně...
K čemu BodyPaint 3D? Ke všemu!
2. února 2006, 00.00 | Člověk se neubrání tomu, aby se čas od času nezačal i se svými blízkými bavit o práci. Tedy samozřejmě, že se to sem tam stává i mně. Když jsem se svou přítelkyní před časem probíral jak že si stojíme, tak jsem zmínil také to, že je zajímavé, jak nedoceněný je, z pohledu množství uživatelů v ČR, modul BodyPaint 3D.
Modelování AUDI A8: Maya tutorial, díl 3.
26. ledna 2006, 00.00 | V minulém pokračování tohoto tří-dílného tutoriálu, jsme si vytvářeli prostřední část automobilu a okna. Dnes, tedy v závěrečné části, se podíváme na úpravy a tvorbu dveří.
Strana výpisu
1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 123
-
23. dubna 2014
Konica Minolta přenesla výhody velkých zařízení do kompaktních modelů
-
11. května 2014
-
23. května 2014
Epson na konferenci Droidcon Berlin ukázal nové možnosti čekající na vývojáře OS Android
-
24. listopadu 2014
-
13. května 2014
Samsung NX3000: retro styl, špičkový výkon a snadná konektivita v jednom přístroji
-
30. listopadu 2014
Nový fotoaparát α7 II: první plnoformát s pětiosou optickou stabilizací obrazu na světě
-
15. prosince 2014
Konica Minolta pomůže živnostenským úřadům s digitalizací dokumentů
-
11. května 2014
-
26. listopadu 2014
Canon Junior Awards již posedmé ocení mladé fotografy v rámci Czech Press Photo
-
21. srpna 2014