Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
3D grafika
3D Tutoriál: tvorba bojového nože
8. března 2007, 00.00 | Na jednom nejmenovaném diskusním fóru mě zaujal inzerát, ve kterém
grafici hledali tutoriál na tvorbu nože. Protože českých tutoriálů s touto
tématikou není mnoho, napadlo mě, že bych nabídku mohl rozšířit o jeden nový.
3D Tutoriál: Tvorba litého disku
6. března 2007, 00.00 | Dnes si ukážeme, jak vymodelovat klasický druh elektronu. Základem tohoto
tutoriálu je funkce lathe. Tutoriál je určený začátečníkům a je
dělaný ve 3DS Maxu - verze 9 (ale ani s nižšími verzemi by neměl být problém).
3D Studio Max: tvorba automobilového tlumiče
22. února 2007, 00.00 | V našem dnešním tutoriálu si vytvoříme zadní teleskopický hydraulický tlumič, který
má téměř každý dnešní automobil. Tlumič bude obsahovat i vinutou pružinu. Pracovat budeme v programu 3ds max (možno verze 6-9), postup je určen pro začátečníky.
3D Blender: modelování vesmírné lodi
15. února 2007, 00.00 | Tak a je to tady. Vánoce skončily, Silvestr taky a po sněhu ani památky. Na popáleninovém centru měli asi spousty srandy a "silničáři" zase nestíhali sypat. Tak si pojďme trochu vylepšit náladu dalším článkem o 3D programu Blender.
3DS MAX: Modelování pneumatiky
8. února 2007, 00.00 | V dnešním tutoriálu si vymodelujeme automobilovou pneumatiku s tím, že nejvíce se budeme věnovat vzorku. Pracovat budeme v 3DS Maxu – verzi 9. Ani s nižšími verzemi by neměl být s tímto tutoriálem problém.
3ds max pro začátečníky: modelování LCD monitoru
30. ledna 2007, 00.00 | Vítejte u dalšího tutoriálu k programu 3ds max. Dnes si ukážeme další jednoduché modelovací techniky, procvičíme posouvání a zarovnávání objektů a také zopakujeme Booleanovské operace.
3D tutorial: Modelování hlavy římského vojáka
18. ledna 2007, 00.00 | V dnešnim tutorialu pro 3ds Max si společně ukážeme, jak vytvořit hlavu římského vojáka. Pokud vám půjde vše dobře a zvládnete postup, měli byste dojít k podobnému výsledku jako já, ne-li lepšímu. Meze se nekladou ani ve fantazii. Nejprve si vyrobíme model a poté ho otexturujeme.
3D tutorial: Slučování pohybů pomocí pohybového míchadla v 3D Studio Max
11. ledna 2007, 00.00 | Dnes budeme používat pohybové míchadlo "motion mixer". Použitím pohybového míchadla spojíme dvě již vytvořené animace.
Tutorial: Caustics aneb Viditelný lom světla
4. ledna 2007, 00.00 | V tomto tutoriálu si projdeme efekt lomu světla. Pro úspěšné dosažení výsledku budete potřebovat základní znalosti 3d studia max.
Gate-Way alias tvorba průjezdu v C-4D
13. prosince 2006, 00.00 | Dnes bych velice rád přivítal příznivce grafického softwaru Cinema 4D, kteří jistě dlouhou dobu očekávají nový přísun informací také z této oblasti. Tématem tohoto projektu je starý průjezd kdesi uprostřed města, který si společnými silami „vypipláme“ od prvního polygonu až po finální render.
Strana výpisu
1 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 123
-
23. dubna 2014
Konica Minolta přenesla výhody velkých zařízení do kompaktních modelů
-
11. května 2014
-
23. května 2014
Epson na konferenci Droidcon Berlin ukázal nové možnosti čekající na vývojáře OS Android
-
24. listopadu 2014
-
13. května 2014
Samsung NX3000: retro styl, špičkový výkon a snadná konektivita v jednom přístroji
-
30. listopadu 2014
Nový fotoaparát α7 II: první plnoformát s pětiosou optickou stabilizací obrazu na světě
-
15. prosince 2014
Konica Minolta pomůže živnostenským úřadům s digitalizací dokumentů
-
11. května 2014
-
26. listopadu 2014
Canon Junior Awards již posedmé ocení mladé fotografy v rámci Czech Press Photo
-
21. srpna 2014