Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
3D grafika
BodyPaint 3D pro každého - a na videu? Česky? Tentokráte texturování
18. prosince 2008, 00.00 | Když jsme před několika málo dny vydali tiskovou zprávu o vydání nové ucelené sady video návodů na BodyPaint 3D – UV editaci, zaslechl jsem z pléna šum obsahující jednoduchoučký dotaz – proč že řeší to UV, proč nejde rovnou na texturování? Odpovědí bylo, že cílem je popis celého texturovacího procesu, nejen dílčí části. A BodyPaint 3D je přeci silný v obou těchto oblastech. Jak UV přípravy, tak texturování. Přesto, či vlastně právě proto dnes přicházíme s druhou navazující sadou, sada návodů na texturování v BodyPaintu 3D je zde.
Přehled nových funkcí v Blenderu (14. část): Novinky animačního systému poprvé
11. prosince 2008, 00.00 | Prozatím jsme věnovali dostatek prostoru novinkám v oblasti modelování, renderování, materiálů a částic, ale animační systém se téměř nepředvedl. Přitom díky Big Buck Bunny a Elephant's dream prodělal nemalé změny. V dnešním díle si proto představíme úroveň, jaké možnosti animace dosáhly.
Společnost Digimation uvolnila balík bezplatných pluginů pro 3ds Max
10. prosince 2008, 00.00 | Celosvětově používaný 3ds Max je oblíben vývojáři her a filmů mimo jiné i pro svou otevřenou architekturu, která umožňuje implementovat do programu bezpočet volných i placených pluginů a skriptů, díky nimž lze v tomto programu vytvořit skutečně cokoliv. Nyní se početná rodinka volně dostupných pluginů pro 3ds Max rozrostla o nabídku společnosti Digimation.
MapZone, nepřehlédli jste jej kdysi?
9. prosince 2008, 00.00 | Když Honza Brunker začal na C4D Days hovořit o uzlových editorech, vzpomněl jsem si, že jsem kdysi dávno jeden podobný také viděl. Nikoliv postprodukční editor, ale editor na tvorbu textur. Editor velmi pokročilý a zajímavý, který by neměl ve Vaší sbírce aplikací chybět už proto, že je zdarma.
Metal Gear Solid 4: Než se vydáte zachránit svět
5. prosince 2008, 00.00 | Jestliže jsme se v předchozích článcích věnovali tvorbě CG filmů, bylo by velkou chybou opomenout pohled na vývoj a tvorbu současné počítačové hry. Herní průmysl totiž - jak známo - již delší dobu není chudý příbuzný toho filmového, ba právě naopak. Pojďme se tedy nyní blíže podívat na vývoj a tvorbu hry z produkce Konami Digital Entertianment, kterou je čtvrté pokračování akce Metal Gear Solid 4 s názvem Guns of the Patriots, určenou pro Playstation 3.
BodyPaint 3D pro každého - a na videu? Česky? Ovládání a UV mapování
4. prosince 2008, 00.00 | Před jistou dobou jsem byl osloven uživatelem XSI s prosbou, zda bychom nemohli připravit nějaká výuková vida na BodyPaint 3D, ale z pohledu uživatele, který nepoužívá jako svou hlavní aplikaci CINEMU 4D. Na tento dotaz jsem reflektoval a výsledkem je první ucelená řada zdarma poskytovaných návodů na BodyPaint 3D, jaká u nás do této doby nevyšla.
Adobe MAX 2008: General session ve stylu Man in Black
3. prosince 2008, 00.00 | General Session nebo, chcete-li, keynote, je vždy jakousi přehlídkou toho, čím se chce společnost blýsknout před odbornou veřejností a ukázat, v čem se liší od konkurence. Adobe na letošním MAXu vsadila na efektivitu webového vývoje a zaměřila se zejména na vzájemnou vazbu mezi jednotlivými aplikacemi, službami a platformami. Co muži v černém předvedli?
Adobe MAX 2008: Dýchejte AIR a buďte FLEX
2. prosince 2008, 00.00 | Adobe MAX otevřela své brány a my vám přinášíme první reportáž přímo z Milána. Na co sází vývojáři Adobe a jak vnímají budoucnost Internetu? Jaký je rozdíl mezi vývojářskými konferencemi MAX od Adobe a MIX Microsoftu?
CINEMA 4D R 11, opravdu, ale opravdu zblízka (11)
27. listopadu 2008, 00.00 | Načali jsme v minulém díle nové animační nástroje, avšak pouze načali. V dnešním díle si naši jednoduchou animaci dokončíme a zároveň doplníme naše znalosti o další možnosti a efekty, které jsme prozatím nezmínili.
3ds Max Tutorial: Modelování šroubu (2. část)
20. listopadu 2008, 00.00 | Vítejte u druhého, závěrečného dílu tutoriálu o modelování šroubu v 3ds Max. Dnes se nejprve zaměříme na kompozici celé scény se šroubem. Dále šroub otexturujeme a renderujeme. Při daných postupech použijeme jak zabudované nástroje 3ds Max, tak i Vray renderer.
Strana výpisu
1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 123
-
23. dubna 2014
Konica Minolta přenesla výhody velkých zařízení do kompaktních modelů
-
11. května 2014
-
23. května 2014
Epson na konferenci Droidcon Berlin ukázal nové možnosti čekající na vývojáře OS Android
-
24. listopadu 2014
-
13. května 2014
Samsung NX3000: retro styl, špičkový výkon a snadná konektivita v jednom přístroji
-
30. listopadu 2014
Nový fotoaparát α7 II: první plnoformát s pětiosou optickou stabilizací obrazu na světě
-
15. prosince 2014
Konica Minolta pomůže živnostenským úřadům s digitalizací dokumentů
-
11. května 2014
-
26. listopadu 2014
Canon Junior Awards již posedmé ocení mladé fotografy v rámci Czech Press Photo
-
21. srpna 2014