3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Kompletní animace v Blenderu podruhé (1. část): Modelování

18. května 2009, 00.00 | Už jednou jsme měli možnost vyzkoušet si animaci v Blenderu, a to včetně veškeré potřebné tvorby kolem ní – modelování, texturování a rigování. V tomto několikadílném seriálu se podíváme trochu blíž na modelování a animování postavičky.

 

 

 

Sketch and Toon, vykreslení animace

14. května 2009, 08.00 | To že lze modul Sketch and Toon použít k postupnému vykreslení nějaké scény ví asi každý, ale bohužel málo kdo tyto funkce využívá a to se mi zdá, vzhledem k tomu jak je uvedená technologie efektní a zároveň snadná na přípravu, škoda. Doufejme tedy, že se dnešním článkem tato situace změní.

 

 

 

Intuos 4: nová generace vlajkové lodi Wacomu

7. května 2009, 00.00 | Jsou produkty, jejichž jednotlivé verze jsou vlastně jen číslem, které samo o sobě nic neznamená a zásadní rozdíl mezi jednotlivými verzemi by uživatel pohledal. Pak jsou produkty, a vlastně také společnosti, u kterých není pokrok prázdným pojmem a u kterých si můžete být jistí, že s novou verzí dostanete i nové možnosti. Wacom a jejich Intuos 4 je takovým produktem.

 

 

 

Červený trpaslík: Zpátky na zemi - a digitálně

5. května 2009, 00.00 | Kultovní seriál Červený trpaslík se po dlouhých deseti letech vrátil zpět na televizní obrazovky, britská soukromá televizní stanice Dave jeho tři díly, jež shlédlo rekordních 2,6 milionu diváků, odvysílala právě na velikonoce. Jak se projevilo oněch deset let na počítačové realizaci seriálu, kde kromě pověstných hlášek členů posádky Červeného trpaslíka hrály velkou roli i sci-fi kulisy a rekvizity?

 

 

 

Tak trochu odzadu

30. dubna 2009, 00.00 | Dalo by se to možná s trochou nadsázky pojmenovat jako poučení z krizového vývoje, ale to je možná přeci jen přílišně dramatická paralela. Dnešní článek bych totiž rád věnoval úvaze, zcela obecné, o tom, zda není někdy od věci modelovat tak trochu odzadu.

 

 

 

3D Invigorator 4.9: tvorba 3D titulků a prostorových modelů v Adobe Photoshopu

29. dubna 2009, 00.00 | Plugin na tvorbu 3D modelů nabízí import a manipulaci s návrhy 3D objektů vytvořených z 2D vektorových předloh v podobě souborů Adobe Illustratoru, a také vytváření prakticky libovolně stylizovaných prostorových textových titulků. 3D Invigorator existuje i ve verzi pro Adobe After Effect, my vám ovšem dnes blíže představíme variantu pluginu pro Adobe Photoshop.

 

 

 

Reference shader 2.0, i pro VRayforC4D

23. dubna 2009, 00.00 | Před drahnou dobou jsme si tu popisovali maličký plugin Reference Shader od Andrease Kettnera, který do jisté míry nahrazuje absenci uzlového editoru materiálů CINEMY 4D. Andreas prý zareagoval na existenci propojení na CINEMY 4D s VRay a připravil aktualizovanou verzi tohoto svého nástroje.

 

 

 

Zhoog.com: Toplist 50 projektů z oblasti 3D grafiky (a mnoho dalšího)

21. dubna 2009, 00.00 | Pokud hledáte inspiraci pro realizaci vašich projektů a nebo si jen chcete prohlédnout perfektní práce umělců z celého světa, zkuste navštívit stránky Zhoog.com. Naleznete na nich mnoho směrů digitálního umění na jednom místě.

 

 

 

KyamaSlide, že by Deja-vu? Ale Anton se jistě nedá!

16. dubna 2009, 00.00 | Jestli vždy patřil nějaký plugin v oblasti modelování CINEMY 4D (a v tomto případě zdarma) mezi nástroje, bez kterých se nedokáži obejít, pak to je bezesporu drobounký pluginek AMa Multislide Antona Marchenka. Svět se točí a čas tlačí, Keith Young se nechal tímto nástrojem inspirovat a připravil jeho poněkud pokročilejší obdobu, pojmenovanou KyamaSlide. Antonovy nástroje ale stále žijí...

 

 

 

Blender tutoriál: Animace chůze ženy v Blenderu (2. část)

14. dubna 2009, 00.00 | Vítám vás u druhého dílu tutoriálu, ve kterém vytváříme chůzi ženy. V předchozím díle jsme vymodelovali kostru, nyní budeme kostře přidávat omezení, přiřazovat model postavy a nakonec celou postavu animovat. Tak tedy dost řečí, dejme se do toho.

 

 

 

Strana výpisu

... 36 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: