Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
3D grafika
Autodesk 3ds Max tutoriál: Základy riggingu lidské postavy
18. března 2010, 00.00 | Vítejte u tutoriálu, jehož úkolem je popsat mírně pokročilým uživatelům softwaru 3ds Max základní kroky potřebné pro nastavení animovatelné postavy a její propojení se skeletárním systémem Biped tak, aby byl model dostatečně připraven pro animaci.
Kterým směrem? Třeba tudy, ostatně, ArrowMaker pro CINEMU 4D ukazuje směr
11. března 2010, 00.00 | Pamatujete dětskou hru, kdy se z různých předmětů skládaly na cestách i mimo ně šipky a druhé družstvo pronásledovalo po těchto šipkách první skupinu? A na konci byl znak „hledej“, protože účelem bylo, samozřejmě, nenechat se najít. A my si dnes najdeme příjemný plugin na šipky. Zdarma, protentokrát.
3ds MAX tutoriál: Megafon (2/2)
9. března 2010, 00.00 | Tak jsme zde opět u modelování našeho megafonu v 3ds MAX. Co nás čeká? Začneme otexturováním celého modelu, ne však obrázkovou texturou. Půjde spíše o vytvoření tzv. Texture Shaderu (povrch s parametry jako průhlednost, lesk, zvlnění atd...). Dále se podíváme na vytvoření modelu, který nám bude tvořit pozadí renderovací scény a bude se od něj odrážet světlo, aby scéna vypadala věrohodněji. Potom vytvoříme světla a podíváme se na nastavení renderu.
3ds MAX tutoriál: Megafon (1/2)
3. března 2010, 00.00 | Tak jsme tu opět po delší době zpět u dalšího tutoriálu o 3ds max. Dlouho sem přemýšlel o tématu, které by čtenáři z funkcí 3ds MAX ukázalo něco nového. Nakonec jsem se rozhodl, že budeme probírat tvorbu megafonu. Při tvorbě totiž použijeme funkce z roletky Modifier List, ve které, jak jsme zjistili v minulých tutoriálech, je mnoho šikovných a užitečných modifikátorů, neboli funkcí. Tutoriál je vhodný i pro začátečníky.
Kytara, akustická a trochu jinak (9)
25. února 2010, 00.00 | V prvé řadě omluva. Náš návod se v oblasti modelování velmi protáhnul, pravda, ale je také velmi komplexní a množství technik, které jsme si mohli vyzkoušet, je, při zpětném pohledu, bezprecedentní. Dnešní opravdu olbřímím dílem si modelování dokončíme. Délkou dílu to budou vlastně díly tři, ale nemůžeme stále okupovat s jedním tématem, i když rozsáhlým. Dnešní heslo tedy zní, kytara, model naposledy!
Blender 2.5: velký krok vpřed (část 1.)
17. února 2010, 00.00 | Ať už se to uživatelům Blenderu líbí nebo ne, 24. 11. 2009 vyšla přelomová verze Blenderu 2.5 Alpha 0 a přináší s sebou spoustu změn, na které si můžeme buď zvyknout, nebo přestoupit na jinou loď. Dnes se podíváme na některé z novinek a zároveň započneme sérii článků týkajících se Blenderu 2.5.
Blender tutoriál: Animace mimiky obličeje v Blenderu (2. část)
15. února 2010, 00.00 | Z minulého dílu máme základ vytvořen, nyní se pustíme do zbytku obličeje, který se na výrazu ve tváři podílí nejvíce. Vymodelujeme čelo a s ním pohyb obočí, tváře, potažmo koutky úst, a horní i spodní ret. Samozřejmě bychom mohli vytvořit i možnost krčit nos a podobně, ale věřím, že po dokončení tohoto tutoriálu by to každý zvládl i sám. Tolik tedy k úvodu a nyní se dejme do toho!
Cinapsis, míti vše pod rukou
11. února 2010, 00.00 | Říká se, že není potřeba vše umět zpaměti, že je důležité vědět, kde to můžeme najít. Nejsem zcela o tomto tvrzení přesvědčen, kdo něco neví netuší, co že má hledat, neb neví, na co se má vlastně zeptat. Ale pokud víme, co chceme najít, je samozřejmě pravdivé. A pak toto tvrzení můžeme aplikovat také na plugin Cinapsis pro CINEMU 4D, který vyvinulo studio at2, dříve BlackStar solutions.
Blender tutoriál: Animace mimiky obličeje v Blenderu (1. část)
9. února 2010, 00.00 | Každý, kdo se zabývá animací postav, jistě někdy potřeboval ztvárnit emoce své postavy. Tyto lze vyjádřit i pomocí pohybu těla, ale nejúčinějším je využití obličeje. V tomto dvoudílném článku se budeme zabývat právě vytvořením této mimiky. Tutoriál by měl zvládnout i méně zdatný uživatel, pokud má alespoň základní znalosti ovládání Blenderu.
Avatar a Run for the Artefact: Goliáš a David počítačové animace
8. února 2010, 00.00 | Současný filmový hit za stovky milionů dolarů a krátká 3d animace, vytvořená talentovaným animátorem ve volném čase. Tvorba těchto dvou projektů se většině případů diametrálně odlišuje, zároveň ale vykazuje leckdy překvapivě podobný pracovní postup, o čemž pojednává tento článek.
Strana výpisu
1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 123
-
23. dubna 2014
Konica Minolta přenesla výhody velkých zařízení do kompaktních modelů
-
11. května 2014
-
23. května 2014
Epson na konferenci Droidcon Berlin ukázal nové možnosti čekající na vývojáře OS Android
-
24. listopadu 2014
-
13. května 2014
Samsung NX3000: retro styl, špičkový výkon a snadná konektivita v jednom přístroji
-
30. listopadu 2014
Nový fotoaparát α7 II: první plnoformát s pětiosou optickou stabilizací obrazu na světě
-
15. prosince 2014
Konica Minolta pomůže živnostenským úřadům s digitalizací dokumentů
-
11. května 2014
-
26. listopadu 2014
Canon Junior Awards již posedmé ocení mladé fotografy v rámci Czech Press Photo
-
21. srpna 2014