3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

3D pro 2D grafiky – videoseriál (2)

9. září 2010, 00.00 | Sice již vyšla nová CINEMA 4D R12, ale to neznamená, že vám neposkytneme videa, která máme pro vás připravená. A je jich poměrně hodně. Věnovat se totiž tentokrát budeme modelování pomocí polygonů, nastavení scény i renderování. Tedy všemu, co je spojené s produkcí statického obrázku...

 

 

 

CINEMA 4D R12 (1), nová balení a lineární workflow - video

3. září 2010, 00.00 | Bývá zvykem, že k začátku nového školního roku vychází i nová verze CINEMY 4D. Ta aktuální má označení R12 a je skutečnou aktualizací, nejenom novým obalem. Novinek není možná na první pohled tolik, kolik bychom čekali, při podrobném zkoumání jich však objevíme dost a dost. Lineární workflow, IES světla, nové deformátory, dávkový rendering, prohlížeč obrázků, dynamika měkkých těles, mechanické dynamické vazby, nové nástroje pro riggování.... Máme co objevovat. Odvážně se tedy pustíme tam, kam se člověk dosud nevydal!

 

 

 

MAXON ohlašuje vydání CINEMY 4D R12, nové verze svého populárního 3D grafického a animačního software

1. září 2010, 00.00 | Nová verze přináší vylepšený rendering, novou Dynamiku, nástroje pro animace postav a skriptování. Zároveň byla zpřehledněna nabídka různých variant produktu.

 

 

 

Materiály v Autodesk Maya (3.)

31. srpna 2010, 00.00 | V pořadí třetím díle seriálu o materiálech se ponoříme do práce s dalšími typy nodů a ukážeme si, jak si ulehčit práci použitím Mental Ray nodů. A tímto náš výklad uzavřeme.

 

 

 

Materiály v Autodesk Maya (2)

26. srpna 2010, 00.00 | Dnes budeme pokračovat v prozkoumávání vlastností materiálů v Maye, probereme si specifické vlastnosti dalších shaderů ze skupiny Surface a podíváme se také na texturování, a to jak pomocí procedurálních textur, které obsahuje Maya sama, tak pomocí obrazových textur.

 

 

 

3D pro 2D grafiky - videoseriál (1)

24. srpna 2010, 00.00 | Pracujete ve 2D a chtěli jste zkusit i 3D? Báli jste se časové náročnosti nebo zcela odlišné filozofie práce? Tak právě pro vás jsme připravili nový videoseriál, který vás postupně provede základy práce v programu CINEMA 4D a na reálných projektech naučí pochopit vše podstatné.

 

 

 

Zkraťte si Cinemu 4D na tři způsoby a ušetřete čas!

20. srpna 2010, 00.00 | Představte si že jste instalatér. Potřebujete najít nůž, ale v té krabici s nářadím vidíte jen samé šroubováky, klíče a kleště. Řeknete si, jaké by to bylo skvělé, kdyby se vám v ruce vždy objevilo přesně to nářadí, které potřebujete. Že je to nesmysl? V Cinemě ne. Stačí přece zmáčknout klávesu K a nůž máte v ruce. Ponořte se do zkratek a zlepšováků, ať už jste začátečník nebo zkušený instalatérský mazák.

 

 

 

Pixologic ZBrush 4.0: dokonalé 3D malování

19. srpna 2010, 00.00 | Známý "sochařský" 3D editor specializující se na kreslení a malování na povrchy 3D objektů patří mezi hodnotné grafické aplikace na tvorbu, návrhy a zpracování digitálních 3D modelů objektů pro prakticky libovolné účely. ZBrush se používá zejména u virtuálních sochařských činností při práci s modely lidských či zvířecích postav a jejich obličejových partií, využití si však editor najde i produkci her či v jiných oblastech 3D grafiky.

 

 

 

Materiály v Autodesk Maya

 

 

 

Materiály v Autodesk Maya (1.)

16. srpna 2010, 00.00 | Dneškem začneme třídílný seriál, ve kterém se postupně podíváme na zoubek materiálům a texturování v Maye. V tomto díle začneme popisem rozhraní a možností, které nám Maya pro tyto účely poskytuje.

 

 

 

Strana výpisu

... 24 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: