Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
3D grafika
25 programů od Autodesku pro studenty a učitele zdarma
25. října 2010, 00.00 | Jakkoli může titulek článku zavánět bulvárem nebo PR, není v něm žádný háček. Až donedávna byly Autodesk programy dostupné pro studenty a učitele za sníženou cenu, a to buď jako standalone licence, nebo formou předplatného na určité období, většinou 1 rok. I přes značnou slevu oproti komerční verzi jste však stále potřebovali celkem velkou sumu peněz, což se nyní změnilo. Podrobnosti o novém, výhodnějším licencování pro použití skutečně zdarma naleznete v tomto článku.
CINEMA 4D R12 (6), L-systém, náhled měkké dynamiky měkkých těles a pečení SPD map
21. října 2010, 00.00 | S mírným zdržením se konečně dostáváme k tématu nového systému dynamiky CINEMY 4D R12 implementované do balíčku Broadcast a Studio, která je součástí ex modulu MoGraph. Tato součást CINEMY 4D se ale neproměnila jen v oblasti dynamiky. Zásadně byla upravena také křivka MoSpline, a tak dnes nakoukneme na tuto křivku v režimu Turtle, ukážeme si, že máme perfektní simulace měkkých těles, a maličko se také vrátíme a vyplníme jedno pozapomenutí, možnost pečení SPD textur komparací dvou modelů.
Zajímavosti ze světa digitálních vizuálních efektů
20. října 2010, 00.00 | Letošní rok byl ve znamení nejen nových filmových titulů, ale i více či méně úspěšných remaků, ve kterých byly k vidění opět o něco působivější speciální vizuální efekty. V tomto článku si některé z nich přiblížíme a na závěr se můžeme sami pokusit podobné vytvořit podle návodů VFX odborníků.
CINEMA 4D R12 (5) – nové OpenGL a shadery
14. října 2010, 00.00 | Pomalinku si uzavíráme vše mimo nové dynamiky a já jsem velmi rád, že jsem se také konečně díky nové grafické kartě dostal k prezentaci nového OpenGL. Je totiž poměrně rychlé a jeho možnosti jsou širší než dříve. Například nám umí zobrazit i IES světla. V druhém videu se zaměříme na nové shadery CINEMY 4D. Ty sice nebourají hranice, ale přesto jsou zásadním přínosem...
Autodesk Maya: Modelujeme telefon s pomocí NURBS (2.)
11. října 2010, 00.00 | Tímto článkem dokončíme dvoudílný miniseriál o modelování pomocí NURBS křivek a povrchů v Maye. Navážeme tam, kde jsme minule skončili, a domodelujeme telefon s použitím dalších NURBS nástrojů a technik.
3D pro 2D grafiky – animace
7. října 2010, 00.00 | Možnost realizovat své výtvarné představy a přenášet je do „reality“, i když virtuální, je bezesporu vynikající. Jenže možnosti 3D grafiky jdou samozřejmě ještě dále. Rozměr není jen prostor, ale i čas. Animace jsou tím, co dává obrázkům život. Skutečně poslední seminář se tak věnuje právě této velmi obsáhlé oblasti...
Autodesk Maya: modelujeme telefon s pomocí NURBS (1.)
5. října 2010, 10.00 | Dnešním článkem začneme dvoudílný miniseriál o modelování pomocí NURBS křivek a povrchů v Maye. Nejprve zabrousíme do teorie, povíme si něco o výhodách NURBS modelování a poté si ukážeme běžné nástroje a techniky, které Maya pro tento způsob modelování nabízí.
CINEMA 4D R12 (4), zmrazení transformací, nový prohlížeč obrázků a IES světla – konečně!
30. září 2010, 00.00 | Dnešním dílem definitivně opouštíme oblast verze Prime a to popisem nové funkce zmrazení transformace objektů a také mírně aktualizovaným prohlížečem obrázků. Podstatné pro nás dnes budou IES světla, téma velmi podstatné pro oblast vizualizací.
CINEMA 4D R12 (3), implementace Pythonu, dávkový rendering a další deformátory
23. září 2010, 00.00 | Slíbili jsme si, že se podíváme, jak je implementovaný python a také se podíváme na pár ukázek jeho využití, které nám již někteří uživatelé připravili. Ale nejen to. Nový dávkový rendering je sice maličkým nástrojem, ale velmi zajímavým a hlavně užitečným zejména pro úsporu času, kterou nabízí. A nakonec ještě deformátory, to abychom si nevystříleli všechnu munici najednou.
CINEMA 4D R12 (2), vyvážení bílé, nové deformátory
16. září 2010, 00.00 | Lineární workflow je něco, co posouvá naše výsledky do reálu. A k tomu možnost vyvážit bílou zejména v případě HDRi map, to také není špatné. V tomto dílu se tedy podíváme na tuto možnost a také se, i když trochu opožděně, podíváme na základní novinky.
Strana výpisu
1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 123
-
23. dubna 2014
Konica Minolta přenesla výhody velkých zařízení do kompaktních modelů
-
11. května 2014
-
23. května 2014
Epson na konferenci Droidcon Berlin ukázal nové možnosti čekající na vývojáře OS Android
-
24. listopadu 2014
-
13. května 2014
Samsung NX3000: retro styl, špičkový výkon a snadná konektivita v jednom přístroji
-
30. listopadu 2014
Nový fotoaparát α7 II: první plnoformát s pětiosou optickou stabilizací obrazu na světě
-
15. prosince 2014
Konica Minolta pomůže živnostenským úřadům s digitalizací dokumentů
-
11. května 2014
-
26. listopadu 2014
Canon Junior Awards již posedmé ocení mladé fotografy v rámci Czech Press Photo
-
21. srpna 2014