3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Modelování v 3DStudiu Max - Deformace

8. prosince 1999, 00.00 | Protlačení "měkkého" materiálu skrze dutý válec se pokusíme vytvořit
pomocí funkce Free Form Deformation.

 

 

 

Modelování v 3DStudiu Max - Fragmentace

3. prosince 1999, 00.00 | Jak rozbít objekt na kusy nebo-li co se stane při nárazu křehkého předmětu na překážku, nám popisuje následující příklad.

 

 

 

Jak vyhrát Škodu Octavii?

30. listopadu 1999, 00.00 | Už vám někdo někdy nabízel nejakou lákavou výhru? nevěřili jste? Kdyby jste si v ten správný čas koupili ten správný software, mohli jste vyhrát auto s pravděpodobností 1:110

 

 

 

Pravdy a fámy o ATI

30. listopadu 1999, 00.00 | O produktech ATI se u nás často diskutuje při nejrůznějších příležitostech. Rozhodli jsme se vyvrátit pár mýtů týkajících se této značky.

 

 

 

Grafika na PC dvakrát rychleji!

25. listopadu 1999, 00.00 | Společnost Intel oznámila čipovou sadu i820 s plnou podporou AGP 4X. Navíc ATI již anoncovalo připravenost dodávat grafické karty využívající rychlejší sběrnice!

 

 

 

Modelování v 3DStudiu Max - větrný vír

25. listopadu 1999, 00.00 | Vzdušný vír prohánějící se po poli, lze v tomto příkladě vytvořit pomocí particle systemu a aplikací atmosferického efektu.

 

 

 

Modelování v 3DStudiu Max - Stříkačka

19. listopadu 1999, 00.00 | Tryskající voda z hadice dopadající na zeď a podlahu - to vše, pomocí základních funkcí 3DStudia Max.

 

 

 

Modelování v 3DStudiu Max - Exploze

8. listopadu 1999, 00.00 | Pravdaže skutečná exploze se velmi vzdaluje explozi počítačové.
Avšak i při použití standardních funkcí lze dosáhnout zajímavých výsledků.

 

 

 

Přírodní jevy v 3DS Max - DÍL 4.

5. listopadu 1999, 00.00 | V dnešním příkladě si ukážeme, jak vytvořit kometu, aplikací filtru glow na jednoduchý particle system.

 

 

 

Přírodní jevy v 3DStudiu Max - Vodní hladina

2. listopadu 1999, 00.00 | Vodní hladinu lze provést několika způsoby. I na tu nejjednodušší může stačit
dobře namapovaná textura.

 

 

 

Strana výpisu

... 115

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: