3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Pracujeme v 3D Studiu MAX (3)

23. srpna 1999, 00.00 | Konfigurujeme viewport a vytváříme první 3D objekt.

 

 

 

Pracujeme v 3D Studiu MAX (2)

19. srpna 1999, 00.00 | V prvním dílu seriálu jsme si popsali horní ikonovou lištu. Dnes budeme pokračovat popisem dolní ikonové lišty. Příště se již pustíme do prvního modelování.

 

 

 

Pracujeme v 3D Studiu MAX (1)

16. srpna 1999, 00.00 | Pro všechny, které láká svět 3D grafiky jsme připravili podrobný tutoriál, který vás provede prací v programu 3D Studio MAX.

 

 

 

Quantel a Alias/Wavefront spolupracují

16. srpna 1999, 00.00 | Spolupráce přinese nové možnosti integrace a spolupráce mezi světy 2D a 3D

 

 

 

Vítejte v ANTHROPOS

13. srpna 1999, 00.00 | Vytvořit realisticky vypadající postavu ve 3D Studiu MAX není zrovna snadná záležitost. Tedy pokud nemáte plug-in ANTROPOS, s ním stačí párkrát kliknout a postava je na světě.

 

 

 

Meta Creations CANOMA 1.0

12. srpna 1999, 00.00 | Nový program společnosti Meta Creations přináší nový pohled na vytváření 3D modelů podle fotografií. Jednoduchý způsob jak vytvořit 3D model je na světě.

 

 

 

ATI RAGE FURY PRO 32 MB

11. srpna 1999, 00.00 | Nová velmi výkonná grafická karta určená pro domácí fandy 3D grafiky a her je na obzoru. Výkon se opět výrazně zvyšuje a navíc je zlepšena podpora pro zpracování videa.

 

 

 

DIGITÁLNÍ MODEL TERÉNU - 1.ČÁST

10. srpna 1999, 00.00 | S 3D modely terénu se setkáváme při různých příležitostech. Pojďme se podrobně seznámit s tím, jak se profesionální modely terénu vytvářejí.

 

 

 

Recon3D Vol.2

9. srpna 1999, 00.00 | Společnost ART Recon uvedla na trh druhou kolekci 3D modelů nejtypičtějších architektonických prvků. Tentokrát obsahuje přes 350 elementů středověké architektury.

 

 

 

Lom a odraz světla v 3D Studiu Max

5. srpna 1999, 00.00 | Nástin možností simulace odrazu a lomu světla v 3D Studiu Max verze 2.5

 

 

 

Strana výpisu

... 118

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: