Cinema 4D - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Cinema 4D

CINEMA 4D R15, evoluce – rychlý přehled, oblast výpočtů (01)

25. července 2013, 17.16 | CINEMA 4D posledních několik verzí víceméně revoltovala, určitě se vyvíjela a to velmi výrazně. V tomto porovnání je CINEMA 4D R15 svým způsobem jiná. Nenajdeme zde žádného univerzálního hrdinu, který by symbolizoval posun a vývoj. Zastoupí jej ale několik vynikajících týmových hráčů, kteří snad více než dříve mohou potvrdit přísloví: ve dvou (ve více) se to lépe táhne. Dnešní rychlý přehled zaplníme ukázkami změn ve výpočtu.

 

 

 

MoGraph, asi to nejlepší, co nám CINEMA 4D nabízí a nedestruktivní modelování

22. července 2013, 09.14 | Léto je v plném proudu. Skoro každý tuší, co by to pro nás mohlo znamenat. Pro mne osobně to ale je období značné pracovní činnosti, což je jen dobře. V rámci této praxe jsem měl možnost spolupracovat na několika zajímavých projektech, pro které jsem připravil značné množství rigů.

 

 

 

Mograph, Metaball, Thinking particles a Pyrocluster – a máme pěkné mraky...

16. června 2013, 08.42 | Zní to trochu jako šílený nápad a bláznivá konstrukce. Je, bez debat, ale funguje a možná je docela pěknou nenáročnou ukázkou jak lze poměrně překvapivě kombinovat množství technologií, které CINEMA 4D nabízí. Vše podstatné jsme si zmínili hned na počátku, teď již jen popis, jak na to...

 

 

 

CINEMA 4D: částice, vykreslení, deformace

28. května 2013, 16.07 | CINEMA 4D je v jistém smyslu nástrojem kombinací. Velmi mnoho efektů lze simulovat bez speciálních nástrojů či pluginů, prostě jen tím, že vhodně promícháme různé ingredience programu. Dnešní návod je toho důkazem. Tématem je efekt elektrického výboje.

 

 

 

Cineware, After Effects dostávají plnohodný 3D editor!

8. dubna 2013, 18.50 | Novinkou v oblasti After Effects je letos nový bridge Cineware, který obohacuje tuto kompoziční aplikaci o komplexní 3D editor v podobě odhlehčené verze CINEMY 4D Lite.

 

 

 

CINEMA 4D a Cindigo – některé tipy, které by se mohly hodit

5. dubna 2013, 06.50 | Unbias renderovací enginy jsou většinou navržené tak, aby byly snadné k použití. A většinou je jejich nastavení snadnější než u komplexních optimalizovaných systémů typu VRay a podobně, ale i ony mohou být v jistých drobnostech složitější na použití. Stejně tak i Indigo. V dnešním semináři si tak projdeme několik těchto zákoutí, která by vám snad mohla při studiu tohoto enginu přijít vhod.

 

 

 

CINEMA 4D a Cindigo – integrace unbias renderovacího enginu Indigo

27. března 2013, 08.21 | Indigo může znamenat mnohé, pro všechny je to jeden z tónů modrých barev, respektive barvivo získané z indigovníku, latinsky Indigofera tinctoria. Pro některé, už určitě ne pro všechny, to může být i velmi silný unbias renderovací engine. Engine, který má opravdu luxusní bridge do CINEMY 4D.

 

 

 

MAXON ohlašuje strategickou alianci s Adobe

25. března 2013, 19.23 | Těsnější forma spolupráce mezi firmami MAXON a Adobe přinese uživatelům zcela novou úroveň tvorby digitálního obsahu.

 

 

 

OctaneRender pro CINEMU 4D ohlášen!

22. března 2013, 11.59 | Máme pro vás velmi zajímavou zprávu. Pro CINEMU 4D byl uvolněn plugin integrující renderovací systém OctaneRender přímo do CINEMY 4D. Plugin byl vyvinut nezávislým tureckm vývojářem Ahmetem Oktarem, který vytvořil plně integrované řešení v nám tak známém prostředí.

 

 

 

CINEMA 4D R14 – globální iluminace a osvětlení interiéru

21. března 2013, 04.38 | Jsme v závěru, bylo to dlouhé putování, ale dnešním dílem můžeme zcela jednoznačně říci, že popis CINEMY 4D R14 je za námi. A končí tématem, na které se mnozí ptali. Osvětlením interiéru pomocí systému map radiozity a metody QMC.

 

 

 

Strana výpisu

5

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: