The Best of 3D 2000 - 3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

The Best of 3D 2000

29. prosince 2000, 00.00 | Jak vypadá žebříček dvacítky nejúspěšnějších článků věnovaných 3D grafice publikovaných na Grafice On-line v roce 2000?

Dnes budeme opět pokračovat v bilancování uplynulého roku. Po žebříčcích nejúspěšnějších článků o Adobe Photoshopu a webdesignu se podíváme na nejčtenější články z oblasti 3D grafiky publikované v roce 2000 na našem serveru. Celkem jednoznačně se v první dvacítce umístily tutoriály zaměřené na práci ve dvou programech - 3D Studiu MAX a freeware software Blender. O vašem zájmu svědčí fakt, že nejčtěnější články v rubrice 3D četlo vždy přes 15.000 čtenářů, což je jistě úctyhodný počet.

A jaké byly tedy nejúspěšnější články?

Modelování v 3DStudiu Max - Fragmentace
Jak rozbít objekt na kusy nebo-li co se stane při nárazu křehkého předmětu na překážku, nám popisuje následující příklad.
/03.12.1999/ - Vladislav Šindelář
Pracujeme v 3D Studiu MAX (1)
Pro všechny, které láká svět 3D grafiky, jsme připravili podrobný tutoriál, který vás provede prací v programu 3D Studio MAX.
/16.08.1999/ - Jan Klíma
Blender - výkonný 3D software zcela ZDARMA!
Po vynikající 3D aplikaci Strata 3D přinášíme první pohled na další velmi výkonný 3D software, který je zcela zdarma.
/28.07.2000/ - Petr Sršeň
Profesionální 3D software zcela zdarma?
Ano - C3D Digital uvolnila pro bezplatný download plnou verzi software Strata 3D určenou pro platformy Mac i Windows. Vytvořte si legálně 3D (i interaktivně pro web) modely!
/03.07.2000/ - Petr Podhajský
Pracujeme v 3D Studiu MAX (8)
Dnes si předvedeme vytvoření jednoduchého telefonního sluchátka s použitím parametru Fit.
/04.10.1999/ - Jan Klíma
Modelování v 3DSMax - Kompozice
Dnes si ukážeme, jak lze pomocí zajímavé metody začlenit virtuální 3D model do reálné fotografie.
/11.02.2000/ - Vladislav Šindelář
Modelování v 3DStudiuMax - Tráva
Dnes se pokusíme vymodelovat "lehce" odrostlou travnatou louku.
/27.01.2000/ - Vladislav Šindelář
Pracujeme v 3D Studiu MAX (2)
V prvním dílu seriálu jsme si popsali horní ikonovou lištu. Dnes budeme pokračovat popisem dolní ikonové lišty. Příště se již pustíme do prvního modelování.
/19.08.1999/ - Jan Klíma
Pracujeme v 3D Studiu MAX (4)
Dnes si na praktickém příkladu ukážeme práci s booleovskými operacemi.
/27.08.1999/ - Jan Klíma
Modelování v 3DStudiu Max - Stříkačka
Tryskající voda z hadice dopadající na zeď a podlahu - to vše, pomocí základních funkcí 3DStudia Max.
/19.11.1999/ - Vladislav Šindelář
Blender pro úplné začátečníky
Nedávno jsme na Grafice psali o 3D freeware Blender. Dnešní úvod do seriálu vás seznámí se základy práce v tomto programu.
/10.08.2000/ - Pavel Černohous
Modelování v 3DSMax - Psaní textu
Zajímavý nástroj, pomocí kterého lze dosáhnout stejného efektu, jako při psaní fixem nebo perem po papíře.
/29.03.2000/ - Vladislav Šindelář
Pracujeme v 3D Studiu MAX (7)
Dnes se podíváme na další možnosti tvorby objektů pomocí funkce "Loft".
/10.09.1999/ - Jan Klíma
Pracujeme v 3D Studiu MAX (3)
Konfigurujeme viewport a vytváříme první 3D objekt.
/23.08.1999/ - Jan Klíma
Modelování v 3DStudiu Max - Exploze
Pravdaže skutečná exploze se velmi vzdaluje explozi počítačové. Avšak i při použití standardních funkcí lze dosáhnout zajímavých výsledků.
/08.11.1999/ - Vladislav Šindelář
Pracujeme v 3D Studiu MAX (6)
Dnes si představíme funkci Noise a vytvoříme ostnatou kouli.
/02.09.1999/ - Jan Klíma
Modelování v 3DSMax - Blobs
Podívejte se, jak pomocí zajímavého plug-inu, seskupit množství částic poletujících v prostoru do libovolného nápisu.
/04.02.2000/ - Vladislav Šindelář
Modelování v 3DStudiu Max - větrný vír
Vzdušný vír prohánějící se po poli, lze v tomto příkladě vytvořit pomocí particle systemu a aplikací atmosferického efektu.
/25.11.1999/ - Vladislav Šindelář
Modelování v 3DSMax - Plasmový oblouk
Jak animovat výboj statické elektřiny pomocí modifikátoru Noise a efektu Glow si vyzkoušejte v následujícím příkladě.
/28.12.1999/ - Vladislav Šindelář
Přírodní jevy v 3DS Max - DÍL 4.
V dnešním příkladě si ukážeme, jak vytvořit kometu, aplikací filtru glow na jednoduchý particle system.
/05.11.1999/ - Vladislav Šindelář

Tématické zařazení:

 » 3D grafika  

 

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: