3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

CINEMA 4D R13, efekt bokeh a účinnost závěrky

18. listopadu 2011, 00.00 | Fyzikální engine a statickou kameru, řekněme fotoaparát, máme vlastně kompletně probrané - vyjma dvou posledních podstatných efektů. První z těchto efektů vzniká v hloubce a exponovaných plochách, kdy se v těchto místech vykreslují obrazce odpovídající tvaru clony. Druhý efekt je animační, má vliv na rozostření pohybem.

 

 

 

Blender 2.6: Ocean Sim

14. listopadu 2011, 00.00 | V tomto tutoriálu pro 3D program Blender si ukážeme jak vytvořit simulaci mořské hladiny v rozšířené verzi Blenderu, s pomocí doplňkového nástroje Ocean Sim. Tutoriál je vhodný pro mírně pokročilé uživatele Blenderu.

 

 

 

CINEMA 4D R13, fyzikální kamera a defekty objektivu

10. listopadu 2011, 00.00 | Reálný fotoaparát, sestávající hlavně z objektivu, snímače a dalších součástí, trpí mnoha neduhy. Neduhy, které povětšinou stojí na kvalitě objektivu. Vinětace, deformace obrazu či chromatická aberace. To jsou všechno chyby, jichž se v reálném životě chceme, často neúspěšně s cenou vybavení, které je k dispozici, vyvarovat. Ale reálný život chceme simulovat i ve 3D. A tak CINEMA 4D R13 tyto efekty umí. Dokonale.

 

 

 

Začínáme s V-Ray - díl 3

8. listopadu 2011, 00.00 | Vítám vás u třetího dílu českých videotutorialů s názvem Začínáme s V-Ray.

 

 

 

CINEMA 4D R13, úvod do fyzikální kamery a fyzikálního enginu

3. listopadu 2011, 00.00 | A je to tady. Asi nejzásadnější změna nové verze CINEMY 4D (mimo systémů c-motion a "bipedu" animátorů) je před námi. Dnešní pozastavení je jakýmsi základním seznámením s novým systémem fyzikální kamery a také fyzikálního enginu. Je to totiž jedno tělo, jedna duše...

 

 

 

Začínáme s V-Ray - díl 2

2. listopadu 2011, 00.00 | Vítám Vás u druhého dílu českých videotutorialů s názvem Začínáme s V-Ray.

 

 

 

NVidia Quadro, Autodesk Smoke a Mac Pro

1. listopadu 2011, 00.00 | Před časem jsme připravili souhrnou úvahu nad využitím technologií profesionálních grafických karet Quadro a v rámci této úvahy byla přislíbena ještě jedna studie. A to ohledně využití karty Quadro na stanici Mac Pro. Jak daná kombinace fungovala s pokročilým postprodukčním a střihovým softwarem Autodesk Smoke?

 

 

 

CINEMA 4D R13, cihly a krajinky

27. října 2011, 00.00 | Dnešní pozastavení je zaměřeno na dva nové shadery. Ačkoli ony jsou vlastně nové jen z půlky. Zatímco je shader cihel částečně přepracovaný a doplněný, i když zásadně, novinkou není. Druhý shader, maska terénu, je již naprostou novinkou...

 

 

 

CINEMA 4D R13, subsurface scattering a univerzální modelovací shader

20. října 2011, 00.00 | Dnešní pozastavení u nové CINEMY 4D R13 věnujeme shaderům. Změny v této oblasti nejsou nějak dramaticky široké, ale přesto jsou poměrně zásadní. Vynikající efekt podpovrchového šíření světla, vynikající shader cihel, maska terénu a upravený art shader. Upravený velmi decentně, přesto zásadně. Dnes zůstaneme u kreativy, příště u exteriérových povrchů...

 

 

 

Začínáme s V-Ray - díl 1

18. října 2011, 00.00 | Vítám vás u prvního dílu českých videotutorialů Začínáme s V-Ray.

 

 

 

Strana výpisu

... 12 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: